Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@20:24:50 GMT

نجات ۱۶۵ مادر باردار از ارتفاعات گیلان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۴۵۲۲

نجات ۱۶۵ مادر باردار از ارتفاعات گیلان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از انتقال ۱۶۵ مادر باردار، در بارش برف اخیر از ارتفاعات به مناطق امن و پایین دست استان، خبر داد.

فردین مهرابیان اظهار کرد: طی یک هفته گذشته تعداد ۱۶۵ مادر باردار پر خطر ساکن در ارتفاعات و مناطق صعب العبور و مناطقی که راه ارتباطی آنها به علت بارش برف قطع شده است به مناطق امن و قابل دسترس منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۳ تن از مادران باردار نیز در طی این مدت زایمان کرده اند، افزود: با احتساب دو زایمان دو قلو، ۲۵ نوزاد متولد شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه ادامه داد: در طی این مدت ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی و ۱۷ مرکز با بیتوته مجموعا به ۲۷۰۰ نفر خدمات پزشکی ارائه داده اند.

مهرابیان با اشاره به اینکه طی این چند روز تعداد ۸۸۷ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارکنان حوزه های بهداشت محیط شهرستان ها انجام شده، گفت: در این بازدیدهای انجام شده ۳۰۶ کیلو مواد غذایی غیرقابل مصرف معدوم شد.

---

وی در پایان توجه مردم به توصیه های بهداشتی صادره از سوی مراکز بهداشتی و درمانی استان را خواستار شد./ ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود