Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد نجنو امام جمعه شهرستان قلعه گنج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: در شان و جایگاه حضرت زهرا (س) زبان قاصر هست ما اگر بخواهیم همه حرف‌ها را در یک جمله در مورد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) بزنیم آن یک جمله کلام نورانی رسول مکرم اسلام (ص) درباره آن جمله این است که وجود نورانی رسول اکرم اسلام (ص) فرمودند: خداوند متعال همه خلق و رحمت و حسن و زیبایی خودش را در وجود حضرت زهرای مرضیه آن هم در عالی‌ترین وجه ممکن جمع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: اما  انچه که خوبان عالم دارند در حضرت زهرا جمع شده است از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است با اینکه عمرشون کوتاه، اما عمر بابرکت و باعظمتی داشتند.

خطیب جمعه قلعه گنج گفت: امام (ره) فرمود؛ اگر فاطمه مرد بود قطعا پیامبر بود؛ حضرت آقا فرمودند؛ اگر این روز را روز زن معرفی کردنداگرروز رهبر معرفی میکردند بهتر بود نقش یک زن چه نقش حساس و بسیار مهمی هست، دنیای غرب سخت بدنبال ان است که جایگاه زن را پایین بیاورد.

او افزود: نگاهش منفعت طلبانه و تجاری ست حاصلش فرزندانی است که در مقابل تفکرات غرب ایستادگی خواهد کرد و جلوی این اشتباهات را خواهند گرفت با الگو گیری از این بانوی بزرگوار مادران نقش خودشان را به نحو احسن انجام بدهند.

او با اشاره به سخنان حضرت اقا در دیدار با مدافعان نیروی هوایی بیان کرد: باید در دلمان ایمان را افزایش بدیم دوستان خدا از رزق الهی برخوردارند اما دستگاه محاسباتی دشمن به این تجربه فکر نمیکند، در اوج ناجوانمردی تحریم‌های ظالمانه دشمن ،ملت قهرمان ایران همه‌ی این تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کردند.

امام جمعه قلعه گنج گفت: ما باید روی پای خودمان بایستیم به همان میزان ما قوی شدیم، اما دشمن ما ذلیل شداما ایران با قدرت الهی اش در مقابل همه‌ی دنیای استکبار ایستاده این همان وعده خداوند ست که دشمنان اسلام رو به زوال میرسندما ب قدری قدرتمند شدیم که دشمنان ما خودشان دارند اعتراف میکنند.

دانشمندان ما موفق به ساخت و پرتاب موشک‌های شدند که دنیای استکبار به شگفت امد این یعنی به معنای آن است که جهش بسیار بزرگی در راه است.

او ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی بخواهداراده کند غلطی از ان‌ها سر بزندمیتواتد پاسخ کوبنده‌ای حتی به قلب اروپا بدهدما در این ۴۰سال ب این اوج رسیدیم

اکنون جمهوری اسلامی سخت با چشمان تیز بینش به تمام مظلومان عالم کمک میکندملت ایران به خودتان ببالید قدر این شکوه و عزت و جلال را بدانید

نجنو گفت: اما ملت بزرگ ایران باید بدانیم که در استانه‌ای یک ازمون سخت قرار داریم.

او با اشاره سخنان رهبرخطاب به نمایندگان گفت: غیبت نکنید خیانت نکنیداز خوبی‌ها و ظرفیت خودتان بگید.

اما حق ندارید به یکدیگر تهمت بزنیدرقابت باید رقابت سالم باشد سخت نیاز به مجلسی داریم که درتراز انقلاب اسلامی باشدما باید مجلسی داشته باشیم که تفکر سلیمانی داشته باشیم

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی حضرت زهرا قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود