Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@15:08:40 GMT

واکنش واتیکان به معامله قرن

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۴۶۵۸

واکنش واتیکان به معامله قرن

وزیرخارجه واتیکان گفت: قبل از هر چیزی باید مخالفت فلسطینی‌ها با این طرح را باید مورد توجه قرار دهیم

وزیر خارجه واتیکان به طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن واکنش نشان داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از القدس العربی، پترو بارولید، وزیر خارجه واتیکان در واکنش به این طرح ضد فلسطینی تاکید کرد: اظهارات و سخنانی که در مورد مساله قدس مطرح شده اهمیت دارد و قبل از هر چیزی باید مخالفت فلسطینی‌ها با این طرح را باید مورد توجه قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که برای واتیکان احترام هر دو طرف فلسطینی و اسرائیلی حائز اهمیت است و تاکید کرد که همه باید بر سر میز مذاکره حاضر شده و به صورت رودررو و مستقیم مساله فلسطین را حل و فصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واتیکان معامله قرن فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: قبرستان دهخدا که متعلق به اوقاف است، تبدیل به پارک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مصطفی طاهری، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در جلسه تعیین تکلیف قبرستان دهخدا اظهار کرد: مردم از شرایط موجود این محل اذیت می‌شوند در حالی که نهادهای متولی می‌توانند آن را تغییر کاربری بدهند و باید این کار را انجام دهند، به هر حال باید این فضا تغییر کند و نباید دود این مساله به چشم مردم برود.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته تا تابستان سال‌جاری تغییر کاربری آن به پارک تصویب شود، خوشبختانه هیچ نهادی دنبال منفعت در این مساله نیست، در نهایت دیدگاه اوقاف هم باید این باشد که مردم از وضعیت این محل اذیت نشوند و اگر راهکار میانبری هم برای حل مساله هست، باید انجام دهیم.

حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان هم در این نشست، گفت: جلسات متعدد قبلی منجر به تفاهم‌نامه‌ای شد و باید کار را قانونی پیش ببریم و ما هم دغدغه مردم را داریم، اما توافقات باید کارشناسی شده باشد.

وی ادامه داد: موافق پیشبرد امور به نفع مردم هستیم، چون یکی از کارکردهای اساسی وقف برای آسایش مردم است و الان هم همان‌گونه است اما بعضی مقررات در اختیار ما نیست و آماده هستیم، به شرط باقی ماندن این محل به صورت وقفی خود شهرداری آن را به پارک تبدیل کند.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز در ادامه جلسه، گفت: تغییر کاربری این مکان می‌تواند انجام شود و برای ما فرق نمی‌کند که چه کاربری برای آن تصویب شود، چون هدف ما آبادانی شهر است.

وی اظهار کرد: خود اوقاف هم می‌تواند این زمین را آباد کند و ما می‌توانیم این کار را تسهیل کنیم اما باید زمان‌بندی شده باشد و آماده برگزاری مناقصه تعیین پیمانکار هستیم.

کد خبر 751115

دیگر خبرها

  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین