Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۲۰ امروز شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر به مصاف ماشین سازی تبریز رفته است.

ماشین سازی تبریز اکنون با ۲۴ امتیاز در جایگاه نهم جدول است و شاهین شهرداری بوشهر با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم یعنی آخر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر در این دیدار شامل ماکسیم کویلیتایا، سید ابوالفضل رزاق پور، بهروز نوروزی فرد، سلمان بحرانی، میثم دورقی، مصطفی احمدی، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، حسن نجفی، سجاد مشکل پور و حسین مالکی، است.

ماشین سازی تبریز هم با ترکیب حامد لک، مسیح زاهدی، فردین عابدینی، عزیز معبودی، دوسانتوس، توکلی، نوری، قائم اسلامی‌خواه، بابک مرادی، محمد خرم الحسینی و علی آل کثیر به میدان آمده است.

تماشای این دیدار رایگان است.

داوری بازی شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز را سیدرضا مهدوی بر عهده دارد، و تورج عیوض محمدی و امیررضا آشورماهانی کمک‌های او هستند.

دیدار رفت دو تیم چهارم مهر در تبریز با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ به سود ماشین سازی پایان یافته بود.

نتیجه دیدار امروز دو تیم را همین جا دنبال کنید.

این خبر در حال تکمیل است...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ماشین سازی تبریز ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر شاهین شهرداری بوشهر ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود