Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز فعالیت های تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ائمه جمعه گلستان تاکید کردند: این افراد صداقت را اصل کار تبلیغاتی خود قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به آغاز زمان تبلیغات کاندیداها اظهار کرد: مبادا در ستادهای انتخاباتی آنچه که غیر اخلاقی و غیر قانونی است صورت گیرد و انتظار می رود کاندیداها در تبلیغات صداقت را اصل کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه مردم یک ستاد هستند افزود: هر یک از افراد جامعه به مانند یک ستاد بوده و برای انتخاب اصلح به یکدیگر کمک نمایند.   امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی باید ترویج پیدا کند ادامه داد: مکتب سلیمانی شاخص های متفاوت دارد و باید این شاخص ها شناسایی شده و به گفتمان امروز متصل گردیده و از آن به عنوان الگوپذیری استفاده و ترویج شود.   وی خاطر نشان کرد: مادران امروز ما به جای بیان افسانه ها و قصه های بی ریشه باید صداقت،دلسوزی و قهرمانی های شهید سلیمانی را به فرزندان امروز بیان کنند تا آیندگان مسیر  این شهید را ادامه دهند.   حجت الاسلام ترابی کنایه را بالاتر از خیانت عنوان کرد و گفت: برخی از افراد جامعه مردم را به انتخابات تشویق می کنند اما جهت گیری و موضع گیری مبهم در انتخابات ایجاد کرده و با کنایه صحبت می کنند که این کنایه زدن بالاتر از خیانت کردن و محکوم کردن است و باید در زمان مناسب با این افراد برخورد شود.   وی با اشاره به شرایط کنونی عراق اظهار کرد: امید داریم با روی کار آمدن فرد جدید که تبعیت عراقی دارد زمینه وحدت و یکپارچگی بین مردم عراق ایجاد شود.   امام جمعه گنبدکاووس با اظهار امیدواری از تلاش های محور مقاومت در سوریه ادامه داد: خوشبختانه محور مقاومت در سوریه چندین منطقه را فتح کرده و پیشروی های خوبی داشته و امیدواریم فتح نهایی به زودی نصیب آنها شود.   وی درباره اوضاع یمن گفت: امارات در روزهای گذشته اعلام کرد که بزودی از یمن خارج می شود و با این تفاسیر تنها کشوری که در یمن باقی خواهند ماند عربستان است و گور این کشور به دست محور مقاومت کنده می شود.

حجت الاسلام ترابی درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: آغاز مبارزات تبلیغاتی انتخابات در مردم شور ایجاد کرده و امید داریم این شور سبب حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای شود. 

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در روز دوم اسفند ماه نمایش قدرت نظام است.

نماینده ولی فقیه گلستان ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: 41 سال است که دشمن به دنبال لطمه زدن به انقلاب اسلامی است آمریکایی‌ها هر چه منافع در کشور ما داشتند از دست دادند و به دنبال این هستند که برای اعتلای راه انقلاب اسلامی مزاحمت ایجاد کنند.

آیت الله نورمفیدی گفت: ملت ایران رشید و هوشیار است و از توطئه‌های دشمنان آگاه هستند و می‌دانند که  دشمن چه چیزی را از دست داده و چرا از انقلاب عصبانی است.

وی افزود: حضور مردم در یوم الله 22بهمن مشت محکمی به دهان استکبار و آمریکا بود، استکبار توهم آن را دارد که مردم پس از این همه سال پشت نظام و انقلاب خود را خالی کند و این اقدام آنها منجر به حضور گسترده‌تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد. 

حضورحداکثری در انتخابات نمایش قدرت نظام است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: با شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مردم عزم و اراده بیشتری برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن داشتند سردار سپهبد قاسم سلیمانی مثل پرنده صلح به کمک کشورهای همسایه می‌رفت و توانست شر داعش را از  کشورهای اسلامی بردارد.

آیت الله نورمفیدی ابراز داشت: هفته آینده در روز جمعه دوم اسفند انتخابات را در پیشرو داریم و امیدواریم مردم نمایش قدرت را به دشمنان با حضور گسترده در انتخابات به نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: برخی بیان می کنند که به دلیل آنکه گزینه ما از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده در انتخابات شرکت نمی کنیم و این افراد می توانند در بین داوطلبان افرادی که با اهداف گزینه مدنظر آنها اشتراک بیشتری دارد رای دهند.

نماینده ولی فقیه گلستان متذکر شد: فردا روز ولادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) است و در فضیلت این بانوی بزرگوار روایات زیادی داریم و بیان شده که پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) فرمودند اگر همه خوبی‌ها در یک شخص جمع شود آن فرد دختر من فاطمه الزهرا(س) خواهد بود.

امام جمعه گرگان به ساخت موشک رعد 500 اشاره کرد و افزود: جنس این موشک از کامپوزیت است و کامپوزیت 10 برابر فولاد مقاوم است و همچنین تا دمای 3 هزار درجه سانتیگراد ذوب نمی‌شود.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: ایران توان ساخت موشک‌هایی با برد 10 هزار کیلومتر را دارد و می‌تواند موشک‌های جمهوری اسلامی ایران تمام قاره اروپا را بپیماید و در گذشته ایران چنین جایگاهی نداشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نمایش قدرت نظام راهپیمایی 22 بهمن آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه حضور حداکثری حجت الاسلام حضور گسترده محور مقاومت امام جمعه قرار دهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.
حجت السلام والمسلمین نکونام با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.
وی گفت: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آنها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، تصریح کرد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود