Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین محمدی روز جمعه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت : این نیروها از دیروز به کمک شهرستان آمدند و بخشی در لاهیجان و بخشی از آنها هم به بخاطر حجم و گستردگی مشکلات شبکه برق در منطقه ناصرکیاده بخش رودبنه این شهرستان مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه در روستاها خسارت ناشی از برف به شبکه برق بسیار بالاست و با حجم زیادی از قطع برق مشترکاندر این مناطق مواجه هستیم، افزود :هم اکنون در روستاهای بخش مرکزی لاهیجان حدود ۸۰درصد ترانسها برقدار هستند و رسیدگی به خاموشی ها نیازمند بازگشایی معابر اصلی و فرعی است تا نسبت به رفع آنها اقدام شود درحالی که نیروهای برق منتظر این بازگشایی ها نمی مانند و برای رفع مشکل برق با پای پیاده اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از روز گذشته برق حوزه شهری لاهیجان اعم از شهر لاهیجان و رودبنه صد درصد برقرار شده است وهم اکنون خاموشی تعدادی از مشترکین برقی که کابل مجاور ساختمان های آنها براثر ریزش برف از دامنه ساختمان ها دچار پارگی شده اند بیشترین مراجعه را دارند که  با استقرار اکیپ هایی میهمان درحال رفع شدن این مشکلات هستیم  .

رییس اداره برق شهرستان لاهیجان با بیان اینکه حجم وسیع برق از یک سو و قدیمی و فرسوده بودن شبکه برق عامل اصلی این خسارت ها و مشکلات است تصریح کرد: تلاش می شود تا چند روز آینده مشکلات فعلی مناطق روستایی شهرستان لاهیجان بر طرف و وضعیت برقرسانی به حالت عادی بر گردد. شهرستان لاهیجان بیش از یکصد هزار مشترک برق دارد و طول شبکه آن نیز افزون بر یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.

لاهیجان از دو بخش مرکزی و رودبنه تشکیل شده است و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان رشت واقع است.

 بارندگی در لاهیجان از روز جمعه آغاز شده است و  این بارندگی  همراه با سرما مشکلاتی را برای اکیپ های مستقر و خدمت رسان در پی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان گیلان برق سرما رفع لاهیجان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان در دیدار با محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: یزدی‌ها در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور قرار دارند و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور هستند.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های خون سازمان انتقال خون می‌باشد.
آقائی ضمن تشریح گزارشی از وضعیت اهدای خون در شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان به زودی مشکلات و موانع موجود در بحث اهدای خون مرتفع شود.
 محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر بابت طرز نگرش توسعه اهدای خون در شهرستان‌ها گفت: مطالبه مردم شهرستان جهت اهدای خون یکی از کوچک‌ترین مطالبات آنهاست و این امری است که باید هر چه سریعتر پیگیری و همچنین مشکلات نیز با کمک استان و مسئولان شهرستان مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم