Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به اهمیت افزایش فضا‌های آموزشی در استان و مناطق محروم و روستایی، احداث مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی به منظور برخورداری تمامی دانش آموزان از خدمات آموزشی و جلوگیری از ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل در دستورکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بخش اسماعیلیه در کلانشهر اهواز با کمبود‌های فراوانی از جهت فضای آموزشی روبرو است، بیان داشت: در حاشیه افتتاح دبستان خیر ساز حاج هاشم موسی پور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دستور احداث ۲ دبیرستان متوسطه اول و دوم دخترانه در این بخش از این کلانشهر را صادر کرد.

نیسی گمراوی ایجاد فرصت متوازن برای تحصیل دانش آموزان و دسترسی آسان به مدرسه یکی از اقدامات مهم به منظور توسعه عدالت آموزشی عنوان و تصریح کرد: تامین هزینه ایاب ذهاب دانش آموزان به مدارس تا زمان احداث این ۲ پروژه آموزشی از سوی منابع بخشداری و دهیاری‌ها از دیگر دستورات استاندار خوزستان بود.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، یک باب مدرسه خیر ساز که به همت حاج هاشم موسی پور مجری احداث ۲۵ باب مدرسه در خوزستان با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل اداره توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و به فضا‌های آموزشی استان اضافه شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث مدرسه آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی استاندار خوزستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس