Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:08:41 GMT

حفظ انسجام و اتحاد جریانات انقلابی یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۰۰۸

حفظ انسجام و اتحاد جریانات انقلابی یک ضرورت است

امام جمعه موقت ورامین گفت:حفظ انسجام و اتحاد جریانات انقلابی یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: آفرین بر این امت فداکار و پیرو ولایت که در گام دوم انقلاب و با حضور باشکوه خود در صحنه برای بار دیگر نشان دادند که مردم با انقلاب الهی خود پیوندی ناگسستنی دارند که هرگز این پیوند قطع نخواهد شد و من لازم می‌دانم از همه عزیزان، دستگاه‌ها مسئولان و اقشار مختلف مردم به خاطر خلق این حادثه عظیم تشکر و از همه کسانی که در طول ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با برگزاری مراسم‌های انقلاب و انجام برنامه‌های مناسب این ایام را گرامی داشتند سپاسگزاری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت زهرا علیه السلام افزود: این روز را به همه بانوان تبریک می‌گوئیم بانویی که وصف کمالش و توصیف صفاتش از حد وسع و توان ما بیرون است که این اسطوره پاره تن پیامبر بود و شأن نزول سوره آیه تطهیر در شأن ایشان نازل شده و از بزرگان مباهله است و بالاخره کوثر و قرآن است و برکت ایشان در طول تاریخ منشأ فیض بسیاری بوده است و همواره جوامع بشری از فیض وجود ایشان بهره مند هستند.

 

محمودی گفت: یکی از از مصادیق بارز این کوثر قرآن همان کسی است که سالروز ولادت او هم می‌باشد و او کسی نیست به جز حضرت روح الله خمینی یکی از مصادیق کوثر فاطمه امام راحل است که در قرن اخیر بی نظیر است بلکه در قرون سابق هم با این ویژگی‌ها و خصایص بی‌نظیر است، امام خمینی با الگو گرفتن از عاشورای حسینی بنیانگذار نهضتی شد که بشریت را از خواب بیدار کرد، ملت و کشور را از یوغ سلطه مستکبران آزاد نمود و ما برای همیشه مدیون او هستیم.

 

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: ایشان در مکتب خود سربازان لایق را پرورش دادند که یکی از بهترین آنها سپهبد قاسم سلیمانی بود که پس از ۴۰ سال از انقلاب دوباره انقلابی را برپا کرد و شهادت و تشیعش رستاخیزی بزرگ شد و وصیت نامه ایشان دریچه دیگر را به سوی ما گشود و روز میلاد حضرت زهرا به نام روز زن نامگذاری شده است که این روز را به بانوان عزیز تبریک می‌گوئیم و امیدواریم زنان و بانوان ما با الگو گیری از راه و روش آن بزرگوار در مسیر هدایت حرکت کنند و مادران عزیز ما مرد آفرین روزگار باشند و با تربیت جوانان و شهیدان ادامه دهنده راه معصومین و شهدا باشند.

 

خطیب جمعه ورامین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات گفت: در آستانه این رویداد مهم و بزرگ قرار گرفته ایم، ملت ایران برای بار دیگر به پای صندوق‌های رأی می‌روند و یکی از مهم‌ترین ارکان تصمیم گیری نظام را شکل می‌دهند و در این خصوص باید عرض کنم مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، هرکسی به نظام، انقلاب و کشورش و آینده کشور علاقه‌مند است باید با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خویش مشارکت داشته باشد.

 

محمودی با تاکید بر اینکه باید انتخاب درست و شایسته داشته باشیم افزود: باید از میان نامزدهای دارای صلاحیت اعلام شده با بررسی، فرد اصلح را برای این مسئولیت خطیر انتخاب کرد و ملاک‌ها و معیارهای انتخاب را نیز مقام معظم رهبری بیان فرمودند، باید حرمت عزیزانی که به هر دلیل برای حضور در این صحنه صلاحیتشان احراز نشده حفظ شود چه بسا این عزیزان برای تصدی مسئولیت‌های دیگر در نظام اسلامی صلاحیت لازم را داشته باشند لذا مبادا با غیبت و تهمت و گناه بار گناه خود را سنگین‌تر کنیم.

 

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: انقلابی گری یک ارزش است و معیار و شاخص انقلابی گری را هم مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند و توهین، تحقیر و تهمت با انقلابی‌گری سازگاری ندارد و ورامین در طول ۴۰ سال انقلاب نشان داده است که انقلابی است و در این راستا جریانات انقلابی انسجام خود را حفظ کنند.

 

وی در خصوص حضور پای صندوق‌های رای گفت: ترک کردن هنر نیست جاذبه داشتن هنر است و بحمدلله شخصیت‌های انقلابی در ورامین با سابقه ۴۰ ساله همواره حضور مناسب داشته و دارند و فرهنگیان انقلابی قدرت تصمیم‌گیری در درون منطقه را دارند حفظ انسجام و اتحاد جریانات انقلابی یک ضرورت است که بنا براین نباید از آن غافل شد قطعاً در این برهه حساس فتنه گران به فکر انشقاق و جدایی بین جریانات انقلابی و انگ زدن به یکدیگر هستند.

 

محمودی بیان داشت: درست است که قطعاً در شهرستان یک نماینده انتخاب خواهد شد و با توجه به تأثیر گذاری فرزندان این منطقه در سطح استان از آنان می‌خواهم از تمام ظرفیت خود جهت انتخاب نمایندگان انقلابی و ولایتمدار استان استفاده کنند و اگر مجلس مقتدر و قدرتمند داشته باشیم بسیاری از تخلفات را مهار خواهیم کرد باید انتخابات با بهترین نحو برگزار شود. 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان های استان تهران شهرستان ورامین انتخابات مجلس امام جمعه موقت ورامین انقلابی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی، سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار پیامی سالروز تأسیس بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است.

مقام معظم رهبری

۱۷ اردیبهشت‌ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام بسیج سازندگی از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت و دلدادگی و ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و ... به شایستگی از توانمندی‌های شگفت‌آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش مؤثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام‌بخشی فراروی علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت‌رسانی و مردم‌یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته سازمان بسیج سازندگی است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت‌مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن‌سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولان ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار، خرسندی مقام عظمای ولایت و رهبری و رضایت ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشگر پاسدار حسین سلامی 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند