Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: اینکه برخی دوستان پس از یک سال متوجه آیین‌نامه و سیاست‌گذاری اعزام به پارالمپیک نشده‌اند، به ما مربوط نمی‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هادی رضایی ، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، درباره آخرین شرایط اعلام تیم‌های فوتبال پنج نفره و بسکتبال با ویلچر به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت:

اواخر سال ۹۷ آیین‌نامه‌ای در هیئت اجرایی کمیته پارالمپیک تدوین شد که اعزام به پارالمپیک براساس کسب سهمیه نباشد و براساس یک رویکرد کیفی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویکرد در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز وجود داشت و توانستیم در رده سوم قرار بگیریم.

هادی رضایی افزود:

آیین‌نامه و سیاست‌گذاری درباره نحوه اعزام به پارالمپیک بارها از طریق رسانه‌ها اعلام شد و رؤسای فدراسیون‌های مربوطه و دیگر اعضا نیز حضور داشتند. اینکه برخی دوستان و ورزشکاران پس از یک سال متوجه این موضوع نشده بودند، به ما مربوط نمی‌شود.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد:

مهلت اعلام آمادگی برای حضور تیم فوتبال پنج نفره در پارالمپیک نزدیک به ۱۰ روز قبل به پایان رسید و این مهلت نیز برای تیم بسکتبال با ویلچر امروز تمام می‌شود. البته مهلت اعلام آمادگی برای رشته‌های انفرادی هنوز باقی مانده است. روز گذشته نامه‌ای به سازمان‌های جهانی ارسال شد و شاید بنا شده که یک نگرش کمی در اعزام به پارالمپیک صورت بگیرد. ما درباره فوتبال پنج نفره گفته‌ایم که اعزام نمی‌کنیم، اما امیدواریم تجدیدنظر شود.

هادی رضایی گفت:

اعزام کیفی به بازی‌های پاراآسیایی و پاراالمپیک با کمی تفاوت، پس از پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو اجرا شد. پس از این رویداد تیم فوتبال پنج نفره در رقابت‌های جهانی نهم شد و در مسابقات قهرمانی آسیا در رده دوم ایستاد. ما روز تصویب آیین‌نامه که سال گذشته انجام شد، به فکر یک رشته خاص نبودیم و حتی فکر می‌کردیم این تیم در پارالمپیک توکیو روی سکو می‌رود. به‌هرحال منتظر خبر سازمان‌های جهانی هستیم.

هادی رضایی در پایان خاطرنشان کرد:

ما در ورزش ایران نیاز به سیاست‌گذاری داریم. یا نباید سیاست‌گذاری داشته باشیم که براساس آن یک کاروان بزرگ را می‌فرستیم، یا سیاست‌گذاری کنیم که حضور در مسابقات کیفی و هدف‌دار باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسکتبال پارالمپیک ۲۰۲۰ کمیته ملی پارالمپیک بسکتبال پارالمپیک 2020 دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اعزام به پارالمپیک فوتبال پنج نفره سیاست گذاری هادی رضایی آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، نشست ویدئو کنفرانسی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در استان ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین احمدی رئیس این کمیته و مسئولان کمیته فرهنگی در استان ها امروز سه شنبه(11 اردیبهشت) در تهران برگزار شد.

در این نشست که با محوریت سیاست ها و برنامه های فرهنگی اربعین 1403 و آخرین تحولات در خصوص مراسم پیاده روی اربعین برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین نواب در سخنانی بر لزوم تثبیت معارف دین در اربعین تاکید کرد و بهره گیری از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب را در برنامه ریزی های آینده ضروری خواند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت شور و شوق مردم برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی را گسنرده و وصف ناشدنی توصیف و تصریح کرد: این شور و هیجان باید با معنویت و معارف دینی کامل گردد تا نشاط و لذت همراهی در این مراسم عظیم همچنان در میان مشتاقان حفظ و تقویت شود.

وی در ادامه به تشریح دلایل حضور افراد با دیدگاههای مختلف در مراسم اربعین پرداخت و درعین حال تصریح کرد: این همایش عظیم بایستی درجهت خالص سازی انگیزه ها پیش برود و کلاس درسی برای اربعینی ها باشد.

سرپرست حجاج ایرانی افزود: شماری از افرادی که در اربعین حضور می یابند در طول سال به این اندازه وقت برای شرکت در اجتماعات دینی نمی گذارند و این بهترین فرصت است که آنها با معارف و مسایل دینی آشنا شوند و در راستای اهداف آمام حسین(ع) محتواهایی که برای اربعین و اربعینیان مفید است به آنها منتقل شود. 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه به محورهای هفت گانه بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و برخی از آنها از جمله اخلاق و معنویت ، عدالت و مبارزه با فساد ، استقلال و آزادی ، عزت ملی و سبک زندگی را از محورهایی دانست که می تواند در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های آینده اربعین مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: بعنوان خادم فرهنگی اربعین پیشنهاد می کنیم هر یک از این محورها در یک سال در اولویت فعالیت های ستاد مرکزی اربعین قرار گیرد و برجسته شود.

وی خطاب به حاضران گفت: شما بعنوان پرچمدار فعالیت های فرهنگی اربعین در سراسر کشور خدمت و فعالانه در این عرصه ها تلاش نمایید ، امام حسین(ع) هم افرادی را که دراین مسیر گام بر می دارند در دنیا دستشان را می گیرد و در آخرت هم مورد توجه سیدالشهداء و فرزندانش خواهد بود.

بر پایه این گزارش، دراین جلسه، حجت السلام والمسلمین حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین گزارشی از برنامه ها و سیاست های فرهنگی اربعین 1403 ارائه کرد و افزود: پیشنهادها و توصیه های نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در برنامه ریزی ها مورد توجه و استفاده قرار خواهد گرفت.

درپایان این جلسه ، آخرین اقدامات ، برنامه ها و سیاست های فرهنگی اربعین پیش رو ارائه و بحث و بررسی شد و حاضران نقطه نظرات و دیدگاه خود را در خصوص نکات مطرح شده بیان کردند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است