Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شاهین شهرداری بوشهر در مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در نیمه نخست با ۲ گل به پیروزی رسید. ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، تیم  شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 16:20 دقیقه امروز میزبان تیم  ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شاهین‌شهردای بوشهر در 19 بازی گذشته 2 برد 7 مساوی و 10 باخت در کارنامه خود دارد و امروز برای سومین پیروزی خود برنامه‌ریزی کرده است.

شاهینی‌ها که اکنون در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد برای جداسازی خود از انتهای جدول در این بازی به سه امتیاز آن نیاز مبرم دارد چراکه در صورت کسب پیروزی 3 پله صعود می‌کند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر با حضور سرمربی جدید موفق‌‌تر از نیم فصل اول عمل کرده به‌گونه‌ای که در  2 دیدار گذشته نتایج فوق‌العاده‌ای داشته و با کسب 2 پیروزی پیاپی مقابل پیکان و نساجی، امید هواداران را به بقا در لیگ برتر بیشتر کرده است.

تیم ماشین‌سازی تبریز هم با 6 برد 6 مساوی و 7 باخت دارای 24 امتیاز  است و در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

شاهینی‌ها از ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کردند و بارها تا خط دروازه ماشین‌سازی تبریز پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 25 از روی روی اشتباه مدافع تبریزی‌ها سبب شد میلاد صارمی دروازه ماشین‌سازی را به زیبایی باز کند.

پس از این گل شاهینی‌ها بر حملات خود افزودند تا اینکه در دقیقه 35 بازی اسماعیل شریفات با شوت فنی توانست با گل زیبای خود دومین گل تیم شاهین شهرداری بوشهر را به ثمر برساند.

ترکیب تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز مشخص شد کریستیچوویچ: تا پایان فصل باید همه بازی‌ها را ببریم/ به سختی می‌توان عادت بازیکنان را تغییر داد باغ‌آبادی: در هوای منفی 17 درجه تمرین کرده‌ایم/ تیم شاهین در نیم فصل متحول شده است

پس از این گل شاهینی‌ها که امیدوار شده بودند چند حمله دیگر تدارک دیدند که بازی در نیمه نخست با همین  نتیجه 2 بر صفر به سود شاهین بوشهر به پایان رسید.

فردین عابدینی و عزیز معبودی از تیم ماشین‌سازی تبریز در نیمه نخست از داورکارت زرد دریافت کردند.

انتهای پیام/190/ف

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شاهین شهرداری بوشهر ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال نیمه نخست شاهینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)

سال 2003 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس،‌ لیدزیونایتد آرسنال را با نتیجه 3 بر 2 در ورزشگاه هایبری شکست داد تا قهرمانی منچستریونایتد مسجل شود. تیری آنری و هری کیول از جمله گلزنان این دیدار بودند.

دانلود (15.3MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس