Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سومین سیلی ملت ایران به دشمنان بود گفت: سیلی اول همان تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت بود و سیلی دوم موشک باران پایگاه های نظامی آمریکا در عین الاسد و اربیل عراق بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، امروز (جمعه ۲۵ بهمن ماه) حجت الاسلام محمد جواد عادل پور در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امسال حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه پرشور و باشکوهی بود که جا دارد از همه آحاد جامعه انقلابی کشورمان تشکر کنیم ؛مردمی که مثل همیشه در تمامی صحنه حماسه آفریدند این بار نیز با حضورشان در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی و آمریکای خونخوار زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خرمشهر، افزود: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که با چهلمین روز از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف شده بود، به یاد شهدا استقامت خود را در برابر مشکلات و پایندی به آرمان های شهدا، امام شهیدان و انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

 

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را سومین سیلی ملت ایران به دشمنان نظام برشمرد و یادآور شد: سیلی اول همان تشییع میلیونی پیکر پاک و مطهر سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت بود، سیلی دوم موشک باران پایگاه های نظامی آمریکا در عین الاسد و اربیل عراق بود که درد آن را تا ابد آمریکایی احساس خواهند کرد و سیلی سوم هم جشن چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی با حضور بی نظیر مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی بود. به حول قوه الهی سیلی چهارم را در دوم اسفند ماه، پای صندوق های رای به دشمنان خواهیم زد.

 

حجت الاسلام عادل پور با تاکید بر اینکه آمریکا باید منتظر سیلی های دیگر باشد، بیان داشت: صد البته که روز انتقام هم فرا خواهد رسید و آن روز، روز اخراج آمریکا از منطقه است.

 

وی در بخشی از سخنان خود، پایبندی مردم به آرمان های انقلاب، علی رغم تمام مشکلات را مهم ترین پیام این راهپیمایی خواند و اذعان داشت: مردم ما برای تحقق آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی لحظه ای غافل نخواهند شد.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر، با تقدیز از رسانه ها و خبرگزاری ها برای انعکاس این حماسه عظیم مردم ایران زمین،  تصریح کرد: اکنون در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، که به نامزدهای محترم توصیه می کنم در وحله اول شما باید با نیت خدایی و برای خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات شوید؛ اگر خدایی ناکرده کسی با هدف جاه طلبی آمده باشد باید انگیزه و نیت خود را اصلاح کند.

 

وی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات مجلس باید صلاح نظام و مردم را در نظر بگیرند، تصریح کرد: نامزدها از وعده های پوشالی و خارج اختیارات که به ضرر نظام است پرهیز کنند چرا که این نیز مانع جدی برای رسیدن به بلوغ سیاسی است.

 

حجت الاسلام عادل پور بر لزوم اهمیت بلوغ سیاسی تاکید کرد و گفت: بلوغ سیاسی بر گرفته از این است که نباید نامزدها در انتخابات دست به تخریب رقبا بزنند و از مسیر انصاف منحرف شوند و صرفه جویی و رعایت ارزش های اسلامی را در تبلیغات مدنظر داشته باشند.

 

وی خطاب به هواداران داوطلبین انتخابات مجلس، ابراز کرد: اهانت، شایع پراکنی، افترا را باید کنار گذاشت و باید مراقب باشیم که لحظات شیرین انتخابات را تلخ نکنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه اگر مشکلی وجود داشته باشد باید از راه قانون و با اعتماد به مسئولین برای حل آن دست به عمل کنیم، خاطر نشان کرد: برای انتخاب فرد اصلح باید به نکاتی از قبیل ساده زیستی و متعهد بودن نسبت به حیطه کاری و مسئولیت خویش توجه کرد.

 

امام جمعه خرمشهر، وظیفه نماینده را قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن دانست و عنوان داشت: نماینده باید شجاع باشد و علامت آن حق گویی است، شعار نماینده باید دفاع از منافع ملی نیز باشد ولاغیر، همچنین دفاع از محرومان باید از اولویت های نماینده منتخب مردم در مجلس باشد.

 

وی همچنین جمهوری اسلامی را امانت دار خواند و بیان داشت: باید کرسی های مجلس به افراد امانت دار برسد تا از منافع ملی و مردم دفاع کنند.

 

حجت الاسلام عادلپور ،شعور و اخلاق سیاسی را  از ویژگی های بارز افراد انقلابی از جمله سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و ابراز داشت: در رقابت های  تبلیغاتی سالم، هدف واقعی نماینده ها مشخص می شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه خرمشهر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت ایران به دشمنان حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی انتخابات مجلس جمعه خرمشهر بلوغ سیاسی امانت دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است

نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: چنانچه در انتخابات افراد متخصص و معتقد به اقتصاد اسلامی به عرصه بیایند و مشکلات معیشتی با کنترل نقدینگی عالمانه در قانون‌گذاری وارد شود، در زمان کوتاهی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

حجت‌السلام جواد عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۲ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده‌اند که امروز اگر مجلس و دولت به جای تدوین سند تحول، مبانی اقتصاد مقاومتی را محور، مبنا و سرلوحه کارهای خود قرار دهند، اقتصاد ما نجات پیدا می‌کند.

وی بعضی‌ها در جامعه آنقدر شبهه ایجاد کرده‌اند که اصل اقتصاد اسلامی به شعارزدگی تبدیل شده است، افزود: مشکلات اقتصادی کشور چند لایه دارد و چاره‌ای نداریم جز اینکه نظریه لیبرال سرمایه‌داری که از زمان مدیریت حزب کارگزاران حاکم شد را کنار بگذاریم و تنها به آموزه‌های اسلامی بازگردیم.

نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به موقع عمل کنیم و ریل‌گذاری اقتصاد کشور بر این اساس باشد، می‌توان به آینده اقتصادی کشور امیدوار بود.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون اقتصادی مجلس افراد کمی هستند که تحصیلات اقتصادی دارند، تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس ۲۲ نفر هستند که چهار یا پنج نفر آن‌ها تحصیلات اقتصادی دارند و سایران تخصصی روی مباحث اقتصادی ندارند. وقتی در این کمیسیون افراد از الفبای اقتصادی سر در نمی‌آورند در خوشبینانه‌ترین حالت، یک نماینده نسبت به موضوعی که متوجه آن نیست و خودش اطلاعی ندارد یا رأی مثبت می‌دهد یا رأی منفی، در این صورت افرادی که به دنبال رانت هستند بر ذهن نماینده‌ای که تخصص کافی ندارد تأثیر می‌گذارد.

نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد: چنانچه در کمیسیون اقتصادی مجلس نمایندگانی باشند که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را قبول داشته باشند و خود را ملزم بدانند، متوجه می‌شوند که این موضوع سند بالادستی است که از طریق مقام معظم رهبری صادر شده و هم اینکه فتوای مرجع تقلید است با این وجود نادیده گرفته می‌شود.

عبادی گفت: اگر در انتخابات افراد متخصص و معتقد به اقتصاد اسلامی به عرصه بیایند و مشکلات معیشتی با کنترل نقدینگی عالمانه در قانون‌گذاری وارد شود در زمان کوتاهی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

کد خبر 751393

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر