Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان لرستان مطرح کردند: انتخابات، نمایش اقتدار جمهور اسلامی است و پیشروی جبهه مقاومت سبب قلع و قمع گروه های ضد اسلامی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی  ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت و همچنین پیروزی های ارتش سوریه  و مردم روز به روز پیشروی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پیشروی جبهه مقاومت سبب قلع و قمع گروه های ضد اسلامی و ضد بشری می شود و دشمن را به عقب خواهد راند.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: گاهی اردوغان خائن نیز به کمک آمریکا می آید و برای نجات آنها اقداماتی انجام می دهد اما جبهه مقاومت تا ریشه کن کردن جبهه کفر روز به روز پیشروی می کند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و باید افراد شایسته و اصلح انتخاب شوند، نامزدهای انتخاباتی سعی کنند صادقانه تبلیغ کرده و از مبالغه خودداری کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: باید تلاش کرد تا افراد توانمند وارد مجلس شوند و بتوانند اقدامات موثری را انجام دهند و برای رای دادن تلاش شود تا طبق تخصص افراد رای داده شود.

وی با اشاره به حماسه ۲۲ بهمن تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و سرمای هوا اما مردم در صحنه حاضر شدند و نشان دادند که به انقلاب پایبند بوده و به ارزشهای انقلاب و اسلامی علاقمند هستند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور خاطسر نشان کرد: تنها مشکل کشور در دوران پهلوی، آزادی انتخابات نبود چرا که خاندان پهلوی بدون اجازه آمریکا جرات هیچ کاری را نداشتند و خودشان در فساد و فحشا فرو  رفته بودند، مشکل کشور در آن زمان عقب ماندگی، وابستگی به بیگانگان خصوصا آمریکا، شکنجه علما و بی عدالتی بود که مردم به پا خواستند و برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) گام برداشتند.

وی با اشاره به سخنان سردار سلامی اظهارداشت: سردار سلامی شجاعانه اعلام کردند که زدن سیلی های محکم به دشمن ادامه دارد و اگر دست از پا خطا کنند جوابشان را سخت می دهیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ولادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) افزود: این روز فرصتی است تا بیشتر از شخضصیت این بانوی بزرگ گفته شود و بهترین الگو برای بشریت است.

انتخاب خوب ضامن سلامت کشور است

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه چگنی در بین نمازگزاران اظهار داشت: موضوع توحیدی و ربوبی به قدری مهم است که عمده بحث های قرآن همان خالق است که مشرکان اصل خالقیت خداوند را پذیرفته اند اما ربوبیت را نمی پذیرند لذا شرک به عبادت آنها سرایت کرده  اسست.

وی افزود: درکلام مقام معظم رهبری توحید و عرفان هر ساله موج می زند در واقع محاسباتی که ما داریم باید بر اساس محاسبات الهی باشد و مقام‌معظم رهبری می فرمایند دشمن همیشه از جایی که نمی داند ضربه خواهند .

امام جمعه چگنی عنوان کرد: امام فرمودند باید انسان اعتماد به وعده الهی داشته و اگر دین خدا را یاری کند خدا نیز آنها را یاری می کند که خدا قطعا اهل جهاد را یاری می کند.

وی در رابطه با انتخابات بیان کرد: معیارهایی که بنا داریم شخصی را انتخاب کنیم باید کسی باشد که اهل رانت خواری نباشد، در بحث دین حکومت کند، ظلم و ستم را نپذیر و زیر بار ستم نرود در برابر مستکبرین نایستد؛ ما اگر می خواهیم کشور دچار هرج و مرج نشود باید خوب انتخاب کنیم چرا که انتخاب خوب ضامن سلامت کشور است.

حجت الاسلام سوری ضمن تبریک  ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره) گفت: حضرت زهرا (س) به عنوان بانوی سرور زنان عالم است؛ در روز مباهله کسی که در کنار پیغمبر بودند حضرت زهرا (س) بودند که مظهر تجلی الهی است و آنچه که خوبی و تقدس است در حضرت زهرا (س) جمع شده است.

وی تصریح کرد: دیدگاه اسلام در مورد زن کاملا منطقی است به طوری که  نگاه اسلام به زن یک نگاه عزت بخش، کرامت بخش و استقلال دهی به هویت زن است.

امام جمعه چگنی  اظهارداشت: با توجه به فرموه مقام معظم رهبری سردار سلیمانی به عنوان  مکتب است که در جهان اسلام می درخشد و درخشش تمام جبهه مقاومت را فرا گرفته است.

لازمه انتخاب، استقلال ، آزدای و تشخیص است

حجت السلام والمسلمین علی سپهوند ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ازنا در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت یادشهدای انقلاب اسلامی ، شهدای مدافع حرم و شهدای شهرستان و شهید والامقام سردار سرافراز شهیدحاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اگر بخواهیم نکته ای را بازخوانی کنیم و در وصف جایگاه والای شهدای عزیز تاکید کنیم باید این را محضر شما خوبان تقدیم کنم که شهدا در تثبیت فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت یک قدم را درفضائل در ایران اسلامی نهادینه کردند و با صدور فرهنگ شهادت و رشادت در واقع اسلامی که همراه با دموکراسی و زیر مجموعه مردم سالاری است را به تمام دنیا صادر کردند.

وی افزود: مسئله ای که لازم است در این خطبه بیشتر به آن پرداخته شود مسئله  انتخابات است.  انتخاب لازمه اش استقلال، آزادی و تشخیص است یعنی آن اعتقاد درونی  انسان که  به منصه ظهور گذاشته می شود و بالاتربه منصه اجرا می گذارد.

امام جمعه ازنا عنوان کرد: عملیات  انتخاب، خروجی،ر شادت و ایثار گری های شهدا و جانبازان و خانواده های مکرم آنهاست که برای بنده و شما به ارمغان آورده اند.

وی گفت : فضایی اسلامی ایجاد شده و اسلام، آزادی ، استقلال برای پیشرفت قائل است و ما می توانیم به راحتی  انتخاب کنیم، حال که این فرصت انتخاب را پیدا کرده ایم لیاقت انتخاب و ظرفیت انتخاب را هم باید در خودمان راسخ کنیم تا خدایی ناکرده نشود  از این  فرصت  سو استفاده بشود این فرصت به آسانی و ارزانی به دست نیامده است.

سپهوند تصریح کرد: اینکه من و شما در امنیت کامل و با تشخیص و بدون هیچ اکراه  و اجباری  پای صندوق برویم و رای اعتقاد درونی خودمان را نسبت به یک شخصی که احساس می کنیم اصلح است و می تواند توسعه متوازن را درانقلاب اسلامی را نقش افرینی کند رای می دهیم و این یک ظرفیت،  یک حق ، یک تکلیف و یک لیاقت است.

امام‌جمعه ازنا  خاطرنشان کرد: از این فرصت خوب استفاده کنیم و احساساتی نشویم؛ تشخیص ماحتی به مقیاس وسعت جغرافیایی مان هم نباید محدود شود باید ببینیم آن شخصی که شاخصه هایی دارد و می تو اند در این شرایط سخت به ما کمک کند چه کسی است.

آزمون انتخابات در حقیقت نمایش اقتدار جمهور اسلامی است

حجت الاسلام موسوی امام جمعه سلسله نیز در نمازجمعه امروز شهرستان سلسله ضمن عرض تبریک فرا رسیدن میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه(س) و روز زن اظهارداشت: پیشاپیش میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه را خدمت مردم تبریک می‌گویم.

وی افزود: همانطور که با تولد حضرت فاطمه (س) جایگاه زن در آن دوران ارزش پیدا کرد و دید مردمان آن دوره عوض شد با پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه اجتماعی زن در کشور ارزش پیدا کرد و زنان ایران به عنوان الگو در جامعه کنونی و جهانیان نشان داده شد.

امام جمعه سلسله عنوان کرد: از حضور حماسی و پرمعنای استان لرستان و به ویژه مردم ولایت مدار الشتر که در راستای تداوم راه شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری را به صورت مستحکم می‌پیمایند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: مردم ارزش خون شهید، راه شهدا و مکتب سلیمانی را خوب می‌دانند، و همانطور که دیدیم در طول این چهل روز بیش از پیش دلبسته شهید سلیمانی شدند.

موسوی گفت: بعد از آزمون ۲۲ بهمن ماه که با شکوه برگزار شد، نوبت به خلق حماسه دیگری در دوم اسفند ماه یعنی حضور در انتخابات است که ما با حضور حداکثری و تشویق دیگران یک بار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب اثبات کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این آزمون انتخابات در حقیقت نمایش اقتدار جمهور اسلامی خواهد بود. درست است فضای انتخابات فضای رقابتی است اما باید رفاقت ها قربانی این مسائل نشود و از دروغ، افترا، تهمت که کلام های شیطان می باشد دوری کنیم و همانطور که خداوند به پیغمبرانش دستور داد که از اینجور مسائل دوری کنند مردم هم باید از این دستور الهی تبعیت کنند

امام جمعه سلسله با استناد به این حدیث از امام علی که «بدبخت ترین مردم کسی است که آخرت خودش را به خاطر دنیای دیگران بفروشد» اظهارداشت: هیچ کسی نباید چه در فضای حقیقی یا مجازی کاندیدای مقابل را تخریب کند و موردتحسین کاندیدای خود شود که این به منزله فاصله گرفتن از انسانیت است.

روحیه انقلابی و ولایی، شجاعت از ویژگیهای یک نماینده انقلابی است

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان در جشن انقلاب گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار است و شهید سردار سلیمانی و شهدای انقلاب پرورش  یافته این مکتب هستند.

وی افزود: انتخابات برای مردم ایران فرصت و برای دشمنان تحقیر است و پیشرفت، فرهنگ و… در زیر سایه  انتخاب درست تحقق می یابد.

خطیب نماز جمعه الیگودرز  با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از تحریمها، سو مدیریتها و برخی قوانین  عنوان کرد: با انتخاب افراد کارآمد در مجلس این مشکلات حل خواهد شد.

وی بیان کرد:  ایمان، تخصص، روحیه انقلابی و ولایی، شجاعت از ویژگیهای یک نماینده و باید مطالبات و دغدغه اصلی مردم که مشکل بیکاری از دغدغه نماینده مردم باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نمایش اقتدار جمهور اسلامی امام جمعه سلسله مقام معظم رهبری امام جمعه چگنی انقلاب اسلامی انتخاب کنیم حجت الاسلام جمعه بروجرد حضرت فاطمه امام خمینی نماز جمعه جمعه ازنا حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند