Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@10:59:08 GMT

پیروزی گل‌گهر مقابل صعنت نفت در وقت‌های اضافه

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۵۹۳

پیروزی گل‌گهر مقابل صعنت نفت در وقت‌های اضافه

آفتاب‌‌نیوز :

امروز (جمعه) هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد و در یکی از مسابقات، صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان گل‌گهر سیرجان بود. این بازی با برتری ۲ بر یک گل‌گهر به پایان رسید.

احمدرضا زنده‌روح در دقیقه ۲۷ گل‌گهر را پیش انداخت اما عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۸ و از روی نقطه پنالتی، بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که به نظر می‌رسید صنعت نفت از شکست خانگی فرار کرده است، یونس شاکری در دقیقه ۱+۹۰ برای دومین بار گل‌گهر را پیش انداخت تا این تیم قعرنشین به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

آل کثیر که پیش از این هم در رده نخست بهترین گلزنان لیگ برتر قرار داشت، با گلی که امروز به ثمر رساند، نخستین بازیکنی شد که در این فصل تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۰ می‌رساند.

صنعت نفت که پس از جدایی دراگان اسکوچیچ روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، با این نتیجه ۳۰ امتیازی باقی ماند و با توجه به پیروزی فولاد، یک پله در جدول سقوط کرد تا به رتبه هفتم برسد. در مقابل گل‌گهر با این برد ۱۶ امتیازی شد و یک پله صعود کرد تا در رده چهاردهم قرار بگیرد.

ترکیب صنعت نفت آبادان

نفت آبادان: ناصر سالاری، محمد اهل شاخه،‌ سید محمد قریشی، مهدی حنفی،‌ عقیل کعبی، محمود مطلق‌زاده (از دقیقه ۵۴ بختیار رحمانی)، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی (از دقیقه ۷۴ سید فاخر تهامی)، امین پورعلی، میلاد جهانی و عیسی آل‌کثیر. سرمربی: بهنام سراج.

ترکیب گل‌گهر سیرجان

میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، سید احمد موسوی (از دقیقه ۷۶ رضا علیاری)، یوسف وکیا، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی (از دقیقه ۶۷ مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، میلاد کمندانی، گادوین منشا و یونس شاکری. سرمربی: مجید جلالی.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گل گهر لیگ برتر فوتبال صنعت نفت ابادان نفت آبادان صنعت نفت آل کثیر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در ورزشگاه دستگردی تهران در حالی که با گل طالب ریکانی پیش افتاده بود، با دو گل هواداری‌ها شکست را پذیرفت‌.

شکست، پرتکرارترین کلمه برای صنعت نفت آبادان بوده وآنها با ۱۵ باخت، بیش از هرتیمی بازنده زمین را ترک کرده‌اند.

صنعت نفت که طرفداران زیادی هم دارد با ۱۶ امتیاز و پنج امتیاز فاصله با رده پانزدهم در قعر جدول قرار گرفته و نزدیک‌ترین تیم به سقوط است‌.

نفتی‌ها در پایان بازی نای بلند شدن و رفتن به رختکن را هم نداشتند و روز تلخ و غمگینی را پشت سر گذاشتند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان