Web Analytics Made Easy - Statcounter

الاهلی عربستان و استقلال بعد از ۹ سال و ۱۰ ماه و سه روز، برای سومین بار مقابل هم قرار می گیرند؛ فرهاد مجیدی در مسابقات پیشین بازیکن بود و حالا سرمربی آبی‌پوشان تهرانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید از ساعت ۱۹ روز دوشنبه در کشور کویت به مصاف تیم الاهلی عربستان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی در هفته نخست مقابل تیم الشرطه عراق با حساب یک بر یک متوقف شدند و حالا یک مسابقه خارج از خانه دیگر را باید تجربه کنند. البته این دیدار در کشور بی‌طرف به انجام می‌رسد.

آبی‌پوشان تهرانی برای سومین بار در تاریخ حضور آسیایی خود مقابل تیم الاهلی صف‌آرایی خواهند کرد. پیش از این، تنها در سال ۲۰۱۰ بود که این ۲ تیم با هم در یک گروه قرار گرفتند. سالی که برای استقلال پایان خوبی داشت اما تیم عربستانی موفق به صعود نشد.

در آن دوره هدایت استقلال بر عهده صمد مرفاوی بود. استقلال ابتدا در عربستان به مصاف الاهلی رفت و با درخشش فرهاد مجیدی و محمد محمدی به برتری رسید. مجیدی در آن مسابقه هر ۲ گل استقلال را به ثمر رساند. محمدی نیز چند توپ عالی از جمله یک پنالتی را مهار کرد. با این حال تیم میزبان در دقیقه ۸۵ یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دیدار برگشت نیز برد از آن تیم تهرانی شد. استقلال باز هم ۲ گل به ثمر رساند و این بار سید مهدی سیدصالحی و امیرحسین صادقی گلزنان بودند. تیم عربستانی هم در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی به گل دست پیدا کرد.

۷۲ ساعت دیگر شاهد سومین سکانس استقلال و الاهلی پس از ۳۵۹۶ روز خواهیم بود. تا به اینجا ۱۰۰ درصد برد نصیب تیم ایرانی بوده و فرهاد مجیدی ۹ سال و ۱۰ ماه و سه روز بعد از دیدار آخر، این بار در قامت سرمربی مقابل الاهلی قرار می‌گیرد. باید دید این بار نیز آبی‌پوشان تهرانی به نتیجه دلخواه می‌رسند یا نماینده قدرتمند عربستان است که انتقام باخت‌های سال ۲۰۱۰ را می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الاهلی اخبار استقلال استقلال الاهلی لیگ قهرمانان آسیا آبی پوشان تهرانی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، انیمیشن «فیلم گارفیلد» محصول سونی در اولین آخر هفته اکرانش در بازار جهانی، فروشی ۲۲ میلیون دلاری را ثبت کرد. این در حالی است که فیلم تنها در ۱۸ بازار پخش خود را شروع کرده که به معنی ۳۵ درصد از بازار بین‌المللی آن است و از همه اینها باید نتیجه گرفت که آغاز نمایش آن شروع امیدوارکننده‌ای برای یک فیلم خانوادگی را نشان می‌دهد.

«فیلم گارفیلد» تا ۲۴ ماه می در آمریکا و کانادا اکران نمی‌شود و برای اولین اکران آن در آمریکای شمالی فروشی ۳۵ میلیون دلاری پیش‌بینی می‌شود. این در حالی است که هم زمان پیش‌درآمد «مکس دیوانه» یعنی «فیوریوسا» جورج میلر هم اکران خود را شروع می‌کند.

در بازار بین‌المللی «فیلم گارفیلد» با ۳.۲ میلیون دلار از فروش ۵ روزه خود در اسپانیا، بیشترین فروش را ثبت کرده و پس از آن برزیل با ۲.۲ میلیون دلار، ایتالیا با ۱.۶ میلیون دلار و پرو با ۱.۳ میلیون دلار به استقبال این گربه رفته‌اند.

گفته شده فروش اولیه این فیلم ۷۶ درصد بالاتر از فیلم دوستانه «دی سی لیگ سوپر حیوانات خانگی» است که در نهایت ۱۱۳ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورد و ۴۱ درصد بیشتر از «گربه چکمه پوش: آخرین آرزو» است که فروشش را به آرامی شروع کرد اما در نهایت ۲۹۵ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورد.

«گارفیلد» قرار است در طول تابستان در مناطق کلیدی بین‌المللی عرضه شود.

کریس پرت صداپیشه اصلی «فیلم گارفیلد» در نقش گربه نارنجی معروفی حرف می زند که از دوشنبه‌ها متنفر است و لازانیا را دوست دارد. داستان این فیلم با تمرکز بر گارفیلد و سگی که دوستش است، درباره ملاقات شانسی او با پدر گمشده‌اش است؛ یک گربه خیابانی ژولیده به نام ویک که ساموئل ال. جکسون صداپیشگی آن را انجام داده و این ۲ مجبور می‌شوند زندگی راحت خود را کنار بگذارند و به ویک بپیوندند و در یک دزدی بزرگ به او کمک کنند.

دیگر صداپیشگان این فیلم شامل هانا وادینگهام، نیکلاس هولت، برت گلدشتاین و بوون یانگ هستند.

کد خبر 6097955

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • (ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند