Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفربرهای ارتش در هشترود برای کمک به مردم روستاهای محاصره در برف شتافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، با پیگیری‌های مسئولان هشترود و چاراویماق(قره آغاج)  ۴ دستگاه نفر بر مدل کراس و ۵ دستگاه بولدوزر از تبریز به منطقه هشترود و قره آغاج اعزام شدند تا مردم گرفتار در برف را نجات دهند.

بازگشائی راه های شهرستان با اولویت راه های اصلی صورت خواهد گرفت / مشکل آب و برق و نان روستاهای گرفتار در برف در اسرع وقت برطرف خواهد شد 

  امین امینان فرماندار شهرستان هشترود در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان هشترود با بیان اینکه در حال حاضر آزادراه تبریز – زنجان به عنوان اصلی‌ترین محور استان چند روز است که به دلیل بارش برف و کولاک هوا دچار مشکل شده بگونه‌ای که تنها در طی ۳ – ۴ روز گذشته چندین بار مسدود شده است، گفت: در این شرایط بحران نیاز هست تا امکانات موجود با رعایت اولویت استفاده شوند چرا که به دلیل درگیر بودن همزمان چندین استان و همچنین چندین شهرستان در سطح استان امکان گسیل همزمان امکانات برای تمام مناطق شهرستان را نداریم از این رو چاره جز اولویت بندی در توزیع امکانات بمنظور بازگشایی راه‌ها نیست بنابراین اولویت ها به ترتیب باید با شاهراه استان، راه های اصلی و سپس راه های روستایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باشد.

وی  با بیان اینکه طی چند روز گذشته تمام مسئولان عضو ستاد بحران شهرتلاش خود را به منظور بازگشایی راه‌ها انجام داده‌اند، اظهار داشت: حتی در بسیاری از موارد درخواست کمک از نیروهای نظامی به منظور در اختیار قرار دادن ماشین آلات سنگین همچون ( نفربر، لودر، بولدزر، گریدر و ... ) داشته‌ایم و از فردا با هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار میزان امکانات شهرستان را افزایش خواهیم داد.

امینیان در همین زمینه ضمن درخواست از مردم به منظور افزایش آستانه صبر و تحمل خود گفت: مسئولان هم لازم است با مردم صادقانه برخورد کنند و در مواردی که امکان انجام عملی را ندارند وعده خلاف واقع ندهند.

وی ضمن تاکید مجدد بر بازگشایی مسیرها با اولویت راه‌های اصلی گفت: در حال حاضر امکان بازگشایی راه‌های روستایی میسر نیست و راه ۱۷۱ روستا مسدود اعلام شده است اما در موارد خاص که مردم در روستاها مشکلاتی از جمله قطعی آب (آب شرب بیش از ۳۰ روستا قطع اعلام شده)، قطعی برق (۴۰ روستا با مشکل قطعی برق مواجه هستند)، کمبود نان، بیمار و ... داشته باشند باید در اسرع وقت نیروهای امدادی به محل اعزام شوند و مشکل مردم را برطرف کنند.

فرماندار شهرستان هشترود با بیان اینکه طی روزهای آینده براساس هشدارهای هواشناسی بارش‌ها تداوم خواهد یافت، گفت: مسئولان دستگاه‌ها تمهیدات لازم در راستای احصا نیازهای روستائیان را انجام دهند تا با اولویت بندی نسبت به ارسال نان و سایر کالاهای مورد نیاز اقدام شود.

وی همچنین باتوجه به در پیش بودن انتخابات بر ضرورت برطرف کردن مشکل آنتن دهی روستاهای هدف در طول هفته آینده تاکید کرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا ارتش آب برف امین امینیان تبریز آزاد راه تبریز زنجان خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی نفربر تانک اب برق کولاک یخبندان بازگشایی راه ها شهرستان هشترود گرفتار در برف راه های اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود