Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@23:25:45 GMT

فروش آنلاین خط تلفن ثابت توسط مخابرات

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۸۰۳

فروش آنلاین خط تلفن ثابت توسط مخابرات

شرکت مخابرات ایران در راستای بهبود کیفیت خدمات خود به مشتریان گرامی اقدام به فروش خط تلفن ثابت به صورت آنلاین کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شرکت مخابرات ایران در راستای بهبود کیفیت خدمات خود به مشتریان گرامی اقدام به فروش خط تلفن ثابت به صورت آنلاین کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید خط تلفن ثابت به وبسایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tci.ir مراجعه کرده و پس از پر کردن فرم‌های اطلاعات مربوط به قرارداد و طی کردن روند اداری مربوطه خط تلفن ثابت خود را از مخابرات دریافت کنند.

انتهای پیام/63095/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مخابرات اصفهان خط تلفن ثابت خدمات انلاین شرکت مخابرات ایران خط تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری واکسن آسترازنکا از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد

به دنبال اعتراف آسترازنکا؛ واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد.

مهر در گزارشی به نقل از ایندپندنت نوشت: شرکت آسترازنکا پس از اعتراف به اینکه واکسن کووید ۱۹ تولید آن به عوارض جانبی نادر اما مرگبار منجر می شود، واکسن های کرونای خود را از سراسر جهان جمع آوری کرد.

قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای اورتون؛ فرهاد مشیری از توافق برای فروش باشگاه خارج می‌شود
  • شهرک زیتون و درخشانی گرمسار بهره‌مند از فیبرنوری مخابرات
  • جمع‌آوری واکسن آسترازنکا از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد
  • جنجال ادامه‌دار فروش آنلاین دارو
  • خرید و فروش خودرو به زودی آنلاین می‌شود؛ شفافیت و امنیت بیشتر با حذف واسطه‌ها
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند