Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، احد شیخ ‌لاری به دلیل محرومیت در نشست خبری غایب بود و  غلامرضا باغ آبادی دستیارش بعد از شکست 3 بر یک مقابل شاهین در نشست خبری گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شاهین انگیزه زیادی داشت و برای فرار از سقوط تلاش می‌کرد. یک مقدار بر اثر اشتباه‌های فردی بازیکنان گل‌های بچگانه خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمی‌خواهم برد شاهین را کم ارزش جلوه بدهم اما در نیمه دوم ما بیش از 250 پاس دادیم و در نهایت فقط یک گل را جبران کردیم. فوتبال همین است. با این حال بازی زیبای بازیکنانمان در نیمه دوم انجام دادند و این شیوه بازی باید سرلوحه کارمان در ادامه باشد.

باغ آبادی در مورد داوری مسابقه، گفت: سازمان لیگ بخشنامه داده که در مورد داوری‌ها صحبت نکنیم. در نیمه اول به خاطر جورابهای حامد لک حساسیت بیش از حد به خرج دادند و اینکه جوراب سفید یا طوسی است نباید این همه حاشیه درست شود این در شان داوری نبود. این بازیکنان جوان هستند و باید مراعات حال آنها را بکنیم. ضمن اینکه در جلسه هماهنگی سرپرست تیم لباس‌ها را مشخص کرده است.

مربی ماشین سازی گفت: این بحث داوری می‌‌تواند تاثیرگذار باشد اما در تیم ما بخاطر محرومیت ثاقبی مجبور بودیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. دنبال بهانه جویی نیستیم اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نه تنها بازیکنی جذب نکردیم دو بازیکن کلیدی مان را هم از دست دادیم و سایر تیم ها بازیکن جذب کردند.

وی در مورد مشکلات مالی این باشگاه و جذب بازیکن گفت: این مباحث مدیرییتی است. از نظر بازیکن در مضیقه هستیم بازیکنان در نیمه دوم باغیرت بازی کردند و بازی زیبایی ارایه کردند. بعد از بازی شانزدهم نیم فصل شد و ما باید در برخی نقاط تیم را تقویت کنیم و برخی بازیکنان از تیم ما جدا شدند و پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته بود. در بازی قبل 4 بر یک تمام می شد دیدید که 3 بر یک باختیم کارشناسان داوری هم تایید کردند اشتباه های داوری علیه تیم ما را در بازی قبل که در نهایت 2 بر 2 مساوی تمام شد. ما برای برد به میدان آمده بودیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز غلامرضا باغ آبادی مورد داوری نیمه دوم باغ آبادی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!