Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه ترافیک در ورودی‌های مشهد سنگین است، گفت: در حال حاضر با شروع بارندگی‌ها در محور قوچان به فاروج، لغزندگی‌ محورها نیز شروع شده و طبق پیش بینی هواشناسی، این بارش و به تبع آن لغزندگی محورها تا پایان شب شدت بیشتری می‌گیرد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ترافیک ورودی‌های مشهد  از سمت قوچان، نیشابور و تربت حیدریه به مشهد و آزادراه شهید شوشتری پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه محور فریمان به مشهد نیز ترافیک نیمه سنگینی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با شروع بارندگی‌ها در محور قوچان به فاروج، لغزندگی‌ محورها نیز شروع شده و طبق پیش بینی هواشناسی، این بارش و به تبع آن لغزندگی محورها تا پایان شب شدت بیشتری می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سایر محورهای خراسان رضوی، ترافیک محلی و موقتی را شاهد هستیم، افزود: ترافیک در محورهای رشتخوار- تربت حیدریه- خواف، کاشمر- شادمهر، کاشمر- بردسکن و تربت جام- فریمان ترافیک پرحجم و محلی است.

امیدوار از یک فقره تصادف فوتی و سه فقره جرحی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: د ر مجموع یک نفر فوتی و سه نفر مجروح حاصل حوادث جاده ای 24 ساعت گذشته در این استان است.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مشهد خراسان رضوی پلیس ورودی های مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان

پس از اتمام تعطیلات آخر هفته ویدئویی از ترافیک سنگین شب گذشته در جاده‌های خروجی گیلان را مشاهده می‌کنید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران