Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالا همه ما در زندگی سعی می‌کنیم لوازممان را در جا‌های کوچک و جمع‌وجوری که داریم جا بدهیم. در اینترنت جستجو می‌کنیم و همه لوازممان را بالا و پایین می‌کنیم. اگر کمی در اینترنت گشته باشیم، روش کن ماری را خواهیم دید. این روش توسط خانم ماری کوندو ابداع شده است و برای آرامش ذهن ما بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین کار: دور انداختن

اول لباس‌هایتان را سره و ناسره کنید. لباس‌هایی که سایزتان نیست، دوستشان ندارید و مدت‌هاست نمی‌پوشید را هدیه بدهید یا به خیریه‌ها ببخشید. سپس سراغ کتاب‌ها، مقالات، نوشته‌ها و چیز‌های متفرقه بروید.

دومین کار: سازماندهی وسایل

به عنوان مثال تمام لباس‌های خود را نظم دهید. لباس‌های مربوط به بالاتنه مانند پیراهن‌ها و ژاکت‌هایتان را جدا کنید. همچنین لباس‌های مربوط به پایین‌تنه مانند شلوار و دامن را جدا کنید و کنار هم بگذارید. کاپشن‌ها، کت‌ها و برخی لباس‌ها را آویزان کنید. لباس خانه، لوازم جانبی مانند روسری، کمربند، کلاه و ... را جا بدهید. کیف‌ها را در جای دیگری بگذارید. لباس شنا را در جای دیگری بگذارید. همین موارد به شما کمک می‌کند نظم جدی در لوازم خود داشته باشید.

سومین کار: فقط مواردی که باعث شادی شما می‌شوند را نگاه دارید.

ماری کوندو برای توصیف آنچه باید نگاه دارید می‌گوید: «الهام‌بخش شادی»، «لذت هیجان»، «عشق»، «شما را حرکت می‌دهد» و.... اگر چیزی در شما حس مثبتی ایجاد نمی‌کند، آن را نگاه ندارید.

چهارمین کار: پس از پایان دور ریختن، فضای خودتان را سازماندهی کنید.

در این مرحله؛ شما باید تمام چیز‌هایی که یک جنس هستند را کنار یکدیگر بگذارید و از پراکنده‌سازی جلوگیری کنید.

پنجمین کار: ایده‌گرفتن از کار‌های موجود

عکس‌های زیر این ایده را به ما می‌دهند که چه کار‌های ساده‌ای میتواند باعث شود که با اشغال کردن کم‌ترین فضا، کمدی مرتب و کاربردی داشته باشیم. لباس‌هایتان را لوله کنید و به طور منظم در جعبه‌هایی نگهداری کنید:

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لباس اینترنت هدیه لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی

تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی + عکس
  • تصاویر تجمع روحانیون قم در حمایت از «طرح نور» با لباس پلنگی جنگ
  • تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی (عکس)
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی