Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت وزارت بهداشت بر عدم وجود ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین ،دکتر علیرضا رئیسی در گفتگو با روابط عمومی معاونت بهداشت افزود: هم اکنون کلیه مبادی ورودی کشور شامل مرزهای زمینی، هوایی و دریائی با پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین پایش بهداشتی تحت کنترل کامل کارشناسان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی قرار دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شمار تلفات کروناویروس در چین به ۱۵۰۰ نفر رسیده ؛ این درحالیست که تعداد مبتلایان به این ویروس همچنان روبه افزایش است .

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت : امروز در یازدهمین روز قرنطینه، کلیه هموطنان بازگشته از شهر " ووهان" چین در سلامت کامل به سر برده و آزمایش‌های مربوطه منفی است، و این عزیزان طبق پروتکل‌های جهانی تا سه روز دیگر در قرنطینه خواهند بود.

وی افزود: علاوه بر فراهم بودن کلیه امکانات رفاهی برای این هموطنان، پزشکان متخصص، کارشناسان امور بیماری‌ها، بهداشت محیط و اورژانس در محل قرنطینه مستقر و بر سلامت ایشان نظارت کامل دارند.

دکتر رئیسی ضمن اشاره به انتشار برخی شایعات پیرامون وجود مواردی از کرونا ویروس در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام شده هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکنون دیده نشده و هموطنان اخبار پیرامون کرونا ویروس را فقط از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا دکتر علیرضا رئیسی ابتلا به کرونا ویروس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند