Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، هومن افاضلی جمعه شب در کنفرانس خبری پس از مسابقه هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر  برابر نساجی در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود :  زمین ورزشگاه شهید وطنی که چمن مصنوعی دارد ، شرایط مناسبی برای بازی در روز بارانی نیست و با این وجود دیدار خوبی را در برابر تیم میزبان انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد :  ما در نیمه اول بازی خوبی را ارائه ندادیم و زیر فشار تیم  میزبان قرار داشتیم ، ولی در نیمه دوم بازی خوبی از خود نشان دادیم و به نظر می رسد که دارو این دیدار یک پنالتی را به سود ما نگرفت.
افاضلی گفت : باید بازی را بازبینی کنیم تا بتوانیم نظر قطعی نسبت به این اشتباه داروی بگیریم ، ولی از نظر ما در این بازی داور یک پنالتی ما را نگرفت.
وی با تعریف و تمجید از داور این مسابقه ( رضا کرمانشاهی) اظهار داشت : ایشان از داوران خوب کشورمان هستند و به نظرم به جز این پنالتی مشکوک؛ داوری خوبی را انجام دادند .
 حمایت از سرمربی تیم میزبان 
 سرمربی پارس جنوبی جم که به نظر می رسید در جریان خشم هواداران قائمشهری و شعارشان علیه کادر فنی تیم نساجی قرار گرفته بود ، از رضا مهاجری سرمربی قرمزپوشان مازندرانی حمایت کرد و او را یکی از مربیان خوب فوتبال ایران توصیف کرد.
وی گفت : آقای مهاجری در زمانی که در نیم فصل اول نساجی روزهای خوبی را از لحاظ مدیریتی پشت سر نمی گذاشت ، با وجود این که چند تیم لیگ برتری خواهانش بودند، در این تیم ماند و تیم خوبی را تشکیل داده است.
در این کنفرانس خبری خبرنگاران مازندرانی در اعتراض به عدم حضور سرمربی پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از مسابقه، از هر گونه پرسشی در باره بازی از او خودداری کردند و صرفا صحبت های  سرمربی پارس را شنیدند.
تیم پارس جنوبی جم در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر برابر تیم نساجی به تساوی صفر- صفر رسید.
بازی این دو تیم در دور رفت نیز با نتیجه یک- یک  در زمین پارس جنوبی جم خاتمه یافته بود.
 

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران هومن افاضلی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران هومن افاضلی لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران هومن افاضلی لیگ برتر فوتبال سرمربی پارس جنوبی جم کنفرانس خبری بازی خوب لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!

 پرسپولیس با پیروزی دشوار و نفسگیر خارج از خانه مقابل نساجی در قائمشهر، موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس برای دومین بازی پیاپی اخراجی داد اما این بار ۱۰نفره و به لطف سرعت استون ارونوف، امتیاز از دست نداد و فشار را روی رقیب مستقیم یعنی استقلال حفظ کرد. تیم اوسمار در نیمه اول ۳فرصت تک به تک را خراب کرد.

ترکیب نساجی: لوان پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری (46 - مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (46 - محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام‌دلیری (46 - صابر حردانی)، امیرمحمد هوشمند، محمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (64 - سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف (90 - سعید صادقی)، وحید امیری (90 - محمد خدابنده‌لو ) و عیسی آل‌کثیر (86 - فرشاد فرجی).

داور: موعود بنیادی‌فر

تیم‌های نساجی و پرسپولیس در دیداری از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر بیست‌وسوم از ساعت 18:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این رقابت تماشایی با برد دو بر یک مهمان پرانگیزه به پایان رسید تا سرخپوشان موقتاً 56 امتیازی شوند و به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

ستاره پرسپولیس در این بازی ، اوستون ارونوف بود که دو بار در دقایق 6 و 70 گلزنی کرد و تک گل تیم میزبان را نیز امیرمحمد هوشمند در دقیقه 59 به ثمر رساند. در این بازی سروش رفیعی در دقیقه 50 از زمین بازی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا شاگردان اوسمار حدود 40 دقیقه ده نفره به بازی ادامه دهد.

تیم پرسپولیس پیش از این بازی با ۵۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت. شاگردان اوسمار ویرا هفته گذشته با توجه به تساوی بدون گل استقلال تهران برابر تراکتور این فرصت را داشتند تا با شکست سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی، صدرنشین شوند اما فرصت پیش آمده را از دست دادند و حالا باید باز هم منتظر لغزش رقیب دیرینه باشند.

در آن سو نساجی با حضور ساکت الهامی جان دوباره‌ای گرفته و در دو بازی اخیر خود موفق به برتری شده است. نساج‌ها پیش از این بازی با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار داشتند . خطر سقوط این تیم ریشه‌دار مازندرانی را همچنان تهدید می‌کند و این تیم در این بازی خانگی محکوم به شکست شاگردان اوسمار بود.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!