Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در دفتر مراجع عظام تقلید و علما برگزار می‌شود. ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم‌زمان با فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت زهرا (س) مراسم جشن میلاد در دفاتر و بیوت مراجع عظام تقلید و علما برگزار می‌شود.

این مراسم که با سخنرانی وعاظ و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت(ع) همراه است، در دفتر حضرات آیات صافی گلپایگانی، علوی گرگانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و  سایر مراجع و علما برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه‌برنامه‌های جشن ولادت حضرت زهرا(س) در حرم رضوی برگزار می‌شودمیراث حدیثی حضرت زهراء(س) از پراکندگی درآمد/جمع‌آوری 522 حدیث در "موسوعه حضرت فاطمه"چهل حدیث درباره حضرت زهرا (علیهاالسلام)

جشن میلاد حضرت زهرا(س) ساعت10 با حضور آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان شهدا(صفاییه) برگزار می شود.

همچنین مراسم جشن میلاد بی بی دو عالم از ساعت 10/30 در دفتر آیت الله علوی گرگانی واقع در کوچه 26 صفاییه برگزار می شود که در این مراسم تعدادی از طلاب به لباس روحانیت ملبس می شوند.

براساس این گزارش جشن میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) از ساعت10 در دفتر آیت الله صافی گلپایگانی واقع در کوچه 6 خیابان چهارمردان برگزار می شود و مراسم جشن بی بی دوعالم ساعت 10/30 در دفتر آیت الله نوری همدانی واقع در خیابان شهدا(صفاییه) برقرار است.

انتهای پیام/452/

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علما برگزار می شود جشن میلاد حضرت زهرا مراجع عظام تقلید دفتر آیت الله مراسم جشن میلاد حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود