Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@20:22:25 GMT

بارش برف شدید در بجنورد / تردد با زنجیر چرخ در مسیر جنگل گلستان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۶۴۵۵

بارش برف شدید در بجنورد / تردد با زنجیر چرخ در مسیر جنگل گلستان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

بارش برف و وقوع کولاک در مسیر بجنورد به جنگل گلستان رانندگان این مسیر را ملزم به استفاده از زنجیر چرخ کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد از ابتدای ظهر امروز، بارش برف در اقصی نقاط شمالی و مرکزی خراسان شمالی آغاز شد.

روابط عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز از باز بودن و برقراری تردد در مسیرهای استان خبر داد و در اطلاعیه‌ای آورده است؛  در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی باز و تردد برقرار بوده و ازنظر جوی بارش برف در محور بجنورد به جنگل گلستان، بجنورد به اسفراین، بجنورد به شوقان، چمن بید به گرمه و میامی، حوزه راز و جرگلان گزارش‌شده و حدفاصل تونل گلستان تا چشمه خان کولاک شدید، تخته باغلق و تنگه ترکمن لغزنده و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بوده و ارتفاعات و گردنه امین‌الله و اسدلی مه‌آلود می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در ادامه آورده است؛ محورهای بجنورد به آشخانه، تونل گلستان تا چشمه خان، بجنورد به اسفراین، جاجرم به شوقان و بجنورد، آشخانه به شهرآباد و راز، حوزه راز و جرگلان تخته باغلق و تنگه ترکمن به علت بارش شدید برف و کولاک تردد وسایل  نقلیه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر می‌باشد.

بنابر اطلاعیه هواشناسی خراسان شمالی کاهش دما و بارش‌ها تا ظهر فردا در نقاط مختلف خراسان شمالی ادامه پیدا می‌کند.

برابر اعلام رئیس پلیس‌راه استان در حال حاضر در محور بجنورد آشخانه از سمت بجنورد در گردنه امین اله به دلیل بارش شدید برف محدودیت ترافیکی برای کلیه وسایل نقلیه اعمال‌شده و تردد در این گردنه از سمت آشخانه به بجنورد برای وسایل نقلیه سبک تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.ضمناً در گردنه اسدلی تردد کامیون ممنوع و تردد سایر وسایل نقلیه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش گلستان فیلم بجنورد زنجیر چرخ امکان پذیر خراسان شمالی وسایل نقلیه جنگل گلستان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند

به گزارش خبرنگار مهر، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند و آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه سنگین گزارش شده است.

تردد در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محور هراز و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بر اساس آخرین وضعیت جوی ترافیک در سایر محورها، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمال شهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصر آباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) ترافیک همچنان سنگین است.

آخرین وضعیت جوی آب و هوا، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش باران است.

کد خبر 6094872 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی