Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم تراکتور به تمجید از هواداران تیمش پرداخت و عنوان کرد: عده‎ای از هواداران قبل از ما به ورزشگاه آمده بودند و ما از حضور آنها انرژی گرفتیم. ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ایمان سلیمی پس از پیروزی سه بر یک تراکتور مقابل سایپا، اظهار داشت: ما می‌‎دانستیم که سایپا بازی مستقیم انجام می‎دهد، اما در دقایق اول بازی واقعاً تمرکز نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر توانستیم گل بزنیم و به بازی برگردیم.

وی با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، خاطرنشان کرد: امروز بازیکنان نمی‌توانستند روی این چمن با توپ حرکت کنند. قبول داریم که مراقبت از زمین چمن در این شرایط آب و هوایی واقعاً سخت است، اما چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاً برای انجام بازی روی زمین مناسب نیست.هر چقدر هم بیشتر روی این چمن بازی می‎کنیم، شرایط آن بدتر می‎شود.

تبریز| کامبک تراکتور مقابل سایپا در یک دقیقه/ ششمین برد الهامی با تراکتور رقم خوردحاشیه دیدار تراکتور – سایپا| اعلام تعداد تماشاگران و بازار داغ عکس سلفی با شجاعیحاشیه دیدار تراکتور – سایپا| مظاهری اشتباه کرد، تشویق شد/ حضور 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

بازیکن تیم تراکتور یادآور شد: کیفیت بازی تراکتور در مخصوصاً در بازی‌های داخل خانه خیلی بالا است و ما حتی می‎توانیم بهتر از این هم عمل کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم شرایط خوبی رقم بزنیم و نتایج خوبی بگیریم.

سلیمی به تمجید از هواداران تراکتور پرداخت که در دیدار مقابل سایپا در ورزشگاه حضور داشتند و عنوان کرد: از هواداران‎مان تشکر ویژه‌ای دارم. عده‎ای از آنها حتی قبل از ما به ورزشگاه آمده بودند و وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدیم، از آنها انرژی گرفتیم.

انتهای پیام/118/ف

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه یادگار امام انرژی گرفتیم مقابل سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم