Web Analytics Made Easy - Statcounter

لائوتارو مارتینز، ملقب به 'ال تورو' مورد توجه چهار باشگاه قرار گرفته است.

طرفداری- فقط رئال مادرید و بارسلونا تیم های علاقمند به لائوتارو مارتینز محسوب نمی شوند چراکه منچسترسیتی و پاری سن ژرمن نیز به این رقابت اضافه شده اند.

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر در سن 22 سالگی کیفیت زیادی از خود نشان داده و باعث شده باشگاه های ثروتمند دنیای فوتبال به جذب او علاقمند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا مدیر برنامه های این مهاجم آرژانتینی در هفته های اخیر در اروپا بود تا در جستجوی بهترین پیشنهاد ممکن برای موکل خود باشد. مدیر برنامه های مارتینز با منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بارسلونا در روزها و هفته های اخیر دیدار داشته و به همه این باشگاه ها از طرف او اطلاع داده شده که در قرارداد ال تورو با اینتر، بند فسخ 115 میلیون یورویی وجود دارد. 

سیتیزن ها با توجه به وضعیت مهاجمین خود (سینوسی بودن عملکرد گابریل ژسوس و بالا رفتن سن آگوئرو) در حال حاضر جدی ترین باشگاه به منظور پرداخت بند آزاد سازی مارتینز محسوب می شوند در حالی که دو باشگاه اسپانیایی هنوز علاقه ای جدی به انجام این کار نشان نداده اند. در واقع رئال مادرید به مارتینز علاقمند است اما جذب او در تابستان به وضعیت لوکا یوویچ در ادامه فصل بستگی خواهد داشت. مارتینز برای بارسلونا نیز اولویت نیست به ویژه اگر تنها راه جذب این بازیکن، پرداخت رقم بند آزاد سازی او به ارزش 115 میلیون یورو باشد. پاری سن ژرمن نیز ال تورو را به عنوان جانشینی برای ادینسون کاوانی در نظر گرفته چراکه مهاجم اروگوئه ای در پایان فصل جدا خواهد شد.

با این حال موندو دپورتیوو نظر دیگری دارد. این منبع در گزارش خود آورده مدیران بارسلونا در جلسه ساعات اخیر خود با یکدیگر، به این نتیجه رسیده اند که برای تقویت خط حمله، مارتینز هدف اصلی در تابستان 2020 باشد. بنابراین آبی و اناری ها آماده خواهند بود در نیمه اول ماه جولای میلادی، بند آزاد سازی قرارداد این مهاجم جوان را فعال کنند. به جهت امضای قرارداد با لائوتارو که سهمیه غیر اتحادیه اروپا محسوب می شود، نام ویلیان ژوزه از لیست بارسا کنار رفته تا امکان جذب مهاجم نراتزوری وجود داشته باشد (آرتورو ویدال و آرتور ملو دو سهمیه غیر اتحادیه اروپای بارسلونا هستند و این باشگاه تنها سهمیه باقی مانده را برای مارتینز کنار گذاشته است).

اسکای در ایتالیا نیز گزارش داده اینتر و بارسلونا مدت هاست که با یکدیگر در تماس هستند و این گفتگوها فقط مربوط به مارتینز نبوده چراکه بلوگرانا به استفانو سنسی و میلان اشکرینیار، دو بازیکن دیگر نراتزوری نیز علاقه دارد. این منبع علاقه رئال به مارتینز را نیز تایید کرده اما معتقد است در حال حاضر بارسلونا در موقعیت بهتری قرار گرفته چراکه همه چیز حاکی از این است که ترجیح اینتر و همچنین ترجیح مارتینز، انتقال به نیوکمپ خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید و بارسلونا لائوتارو مارتینز بند آزاد سازی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند