Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:34:35 GMT

۴ هزار مشترک گیلانی در خاموشی به سر می برند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۶۷۱۱

۴ هزار مشترک گیلانی در خاموشی به سر می برند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر اوسط مقدم شامگاه جمعه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با بیان اینکه بارش شدید برف مسدود شدن راه‌های اصلی و روستایی استان گیلان شده بود، اظهار کرد: بازگشایی راه‌های اصلی در اولویت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی راه‌های روستایی به دلیل طول مسیر کوهستانی و صعب‌العبور بودن نیازمند زمان است، افزود: روز گذشته ۳۵ درصد از راه‌های روستای بازگشایی شد امروز تا این ساعت به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه انتظار می‌رود صبح فردا تمام راه‌های روستایی استان بازگشایی شود، ادامه داد: عمده مشکلات ما قطعی برق و آب بود. گیلان یک میلیون و ۴۸۶ هزار مشترک دارد که از میان آن بیش از ۲۵۰ هزار مشترک با قطع برق مواجه بودند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش همه همکاران بیش از سه دهم درصد معادل ۴ هزار مشترک در حال حاضر با خاموشی مواجه هستند، افزود: امیدواریم تا صبح فردا این موضوع نیز برطرف شود و با بیان اینکه ۴۰۰ اکیپ در حال فعالیت هستند.

کد خبر 4852754

منبع: مهر

کلیدواژه: استان گیلان قطعی برق دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران شهرکرد گرگان بیرجند تعطیلی مدارس شیراز هزار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اصپاک» بیش از ۱۳ هزار مشترک دارد/ تفکیک از مبداء ۱۲ درصد پسماندها در اصفهان

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سامانه اصپاک بیش از ۱۳ هزار مشترک در شهر اصفهان دارد که امیدواریم تا پایان سال به مرز ۵۰ هزار مشترک برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: پس از ۳۵ سال برنامه‌ریزی و اقدام مستمر امروز مدیریت پسماند شهر اصفهان در این نقطه قراردارد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته اقداماتی انجام شده و امروز مدیریت پسماند یک مدیریت هوشمند، دانش‌مبنا، محیط زیستی و مدیریت سبز است، این نتیجه تلاش تمام افرادی است از گذشته‌های دور تلاش کردند و در این دوره مدیریت شهری در این نقطه قرار داریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که در حوزه تفکیک از مبدا پسماندها فرازها و فرودهایی در سال‌های گذشته داشتیم، گفت: در حال حاضر ۱۲ درصد تفکیک از مبدا انجام می‌شود که امیدوارم تا پایان سال به ۱۵ درصد برسد.

سامع خاطرنشان کرد: سامانه اصپاک بیش از ۱۳ هزار مشترک در شهر اصفهان دارد که امیدواریم تا پایان سال به مرز ۵۰ هزار مشترک برسد.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751669

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد ایرانی‌ها از بیماری‌های دهان و دندان رنج می‌برند
  • ۵۰ درصد ایرانی ها از بیماری های دهان و دندان رنج می برند
  • مرثیه‌ای برای رنج شالیکاران گیلانی/ برنجی که فروش نمی‌رود‌
  • «اصپاک» بیش از ۱۳ هزار مشترک دارد/ تفکیک از مبداء ۱۲ درصد پسماندها در اصفهان
  • ۴۵ درصد جمعیت جهان از پوسیدگی دندان رنج می‌برند / پوسیدگی دندان؛ شایع‌ترین بیماری بشر
  • نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان
  • آغاز برداشت برگ‌های زمردین چای از باغ‌های گیلان و مازندران
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده