Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با صدور پیامی میلاد حضرت زهرا (س) و ولادت امام خمینی ره و روز زن و مادر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تولد بزرگ مرد تاریخ، فرزند برومند زهرای اطهر (س)، حضرت امام خمینی (ره) را به تمام جامعه بانوان بالاخص بانوان ولایتمدار و عزیز استان بوشهر تهنیت و تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت زهرا (س) و با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه هایارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

اینک شاهد آن هستیم که زنان مسلمان بر خود می‌بالند که در مسیری که کوثر عالم، مصباح آن بود در مسیر تعالی گام بر میدارند و مایه افتخار و موجبات گسترش شمیم ناب سیره فاطمی در میان یکایک زنان عالم می‌شوند.

امید که با پیروی از رهنمود‌های مدبرانه مقام عظمای ولایت نقش موثر زنان را در دفع هجمه‌های فرهنگی دشمن با هدف تخریب وجهه زنان و خانواده‌های ایران اسلامی در جوامع مختلف جهان را شاهد باشیم و از خداوند منان حفظ وحدت مسلمانان جهان و سعادت و اعتلای جامعه ایرانی اسلامی را خواستارم.

عزیز مزرعه_رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ولادت حضرت زهرا روز زن آموزش و پرورش حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ پیام محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد. جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده‌دم تاریخ تمدن، با خردورزی، اخلاق و ادب پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند. آثار شخصیتهای علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرنها، هنوز مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، نشانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران اسلامى است. دوازدهم اردیبهشت‌ماه نیز به عنوان روز تجلیل از مقام والای معلمی است.

بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم، زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.

با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش ‌از پیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخارفراهم کنند.

دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در این استان اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم بدون همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند میسر نمی‌شود.

اینجانب توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و فرهنگیان شایسته آذربایجان‌غربی در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسألت دارم.

 محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم