Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@17:17:12 GMT

برف و کولاک راه دامغان به کیاسر مازندران را بست

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۶۸۹۲

برف و کولاک راه دامغان به کیاسر مازندران را بست

رویداد۲۴  حسین ابوطالبی گفت: : بارش برف، کولاک و یخبندان شدید از صبح امروز در محور‌های شمالی دامغان آغاز شد که از ساعت ۱۸ موجب بسته شدن محور کیاسر به دامغان در حوزه مازندران شد.

وی اضافه کرد: بارش برف و کولاک شدید در این محور همچنان ادامه دارد و تردد به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

ابوطالبی ادامه داد: هم‌اکنون برف و کولاک در محور گلوگاه و سه‌راهی فولادمحله گزارش می‌شود، اما تردد در این محور بدون مشکل است، اما تقاضاداریم که مسافران از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم توانیر در خصوص ضرورت صرفه جویی در مصرف برق و گازوی افزود: هم اکنون، گشت‌های راهداری دامغان با سه دستگاه برف روب و یک لودر در موقعیت‌های خود مستقر و در حال خدمت رسانی هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان تصریح کرد: چنانچه مسافران قصد سفر یا عبور از مناطق سردسیر و برف گیر را دارند، زنجیرچرخ، لباس گرم و تغذیه کافی، به همراه داشته باشند و با سوخت کامل خودرو در این مناطق عبور کنند.

شهرستان دامغان دارای ۹۶۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است که ۸۸ درصد آن آسفالت و بقیه خاکی است.

این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، بیش از ۹۴ هزار نفر جمعیت دارد. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000r9A خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برف و کولاک حوادث برفی برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند