Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@18:29:10 GMT

دستگیری عاملان درگیری‌های شب گذشته پلدختر

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۶۹۲۱

رکنا: دادستان پلدختر با بیان اینکه ۲ نفر از عاملان درگیری شب گذشته این شهر شناسایی و دو نفردستگیر شدند گفت:دستگاه قضا با برهم زنندگان نظم شهر برخورد خواهد کرد.

به گزارش رکنا، مرید شیخی در رابطه با درگیری و ناهنجاری‌های شب گذشته در شهر پلدختر که بین طرفداران دو کاندیدا رخ داد اظهار داشت: مُر قانون برای همه الزامی است و نباید تحت تاثیر هیجانات و احساسی اقدامات خلاف قانون انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عاملان درگیری شب گذشته شناسایی و تا کنون دو نفر از عاملان درگیری دستگیر شدند و روند پیگیری آن به صورت ویژه در دستور کار دادستانی است؛ عوامل اصلی درگیری‌ها هم دستگیر خواهند شد و در این راستا دستورات ویژه و فوری به مرجع انتظامی صادر شده و پیگیر آن هستیم.

دادستان پلدختر با بیان اینکه از کاندیداها خواسته‌ایم که طرفداران خودشان را به آرامش دعوت کنند عنوان کرد: برگزاری انتخابات سالم با جلب اکثریت مشارکت مردم در اولویت است و نباید برخی‌ها با بی‌قانونی، آرامش و امنیت مردم برهم زد.

وی با اشاره به اینکه دادستانی و دادگستری دستورات ویژه‌ای برای برخورد با اشخاصی که سبب ایجاد بی نظمی در شهر شدند را داده و برخورد قضایی با این افرادخواهد شد بیان کرد:دادستانی پلدختر بدون جانبداری از هیچ کاندیدای برای سلامت و امنیت انتخابات و صیانت از آرا مردم برخورد قاطع با اشخاصی که قصد دارند امنیت و سلامت انتخابات را به مخاطره اندازند برخورد قضایی خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا قانون سلامت اخبار حوادث دادستان شناسایی پلدختر درگیری برخورد فیلم عکس مردم هولناک ویدیو ها عجیب زن جوان عروس بهمن ایرانی عاملان درگیری شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس


به گزارش تابناک، سرهنگ محسن سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان های شرقی کشور را داشت خبر داد و اظهار داشت:  در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند