Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستین در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا و ختافه حاضر شد. 

طرفداری- کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیمش مقابل ختافه حاضر شد. 

ختافه:

آنها اخیرا ثابت کرده اند که در فرم خوبی قرار دارند. آنها طبق برنامه و به خوبی پیشرفت کرده ان و در حال حاضر، علاوه بر اینکه در لیگ اروپا حضور دارند، در رده سوم جدول هم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ختافه تیم سرسختی است و هرچیزی ممکن است در بازی فردا، اتفاق بیافتد. 

اختلاف با بوردالاس: 

این مسئله به گذشته مربوط است و من آنرا فراموش کرده ام. حرفی در این مورد برای گفتن ندارم. 

اومتیتی:  

مطمئنم که او دوباره به بهترین فرمش بازمی گردد. ساموئل یک فوتبالیست خارق العاده است و همیشه عملکرد خوبی از خودش در زمین، بر جای می گذارد. همه آدم ها اشتباه می کنند و در مورد اومتیتی هم همینطور است، اما او کار های فوق العاده زیادی هم انجام داده است و بابت آن خوشحالیم. فردا رقابت سطح بالای را شاهد خواهیم بود. 

 

جای خالی دمبله: 

قطعا دوست داریم که ترکیب کاملتری در اختیار داشته باشیم و اگر لالیگا و فدراسیون این اجازه را به ما بدهند، برای جذب جانشین اقدام می کنیم. اما در هر صورت سعی می کنیم که خودمان را با شرایط تطبیق دهیم.  

حضور ری مانای در لیست اصلی: 

او فوتبالیستی است که می تواند به ما کمک کند. با توجه که ممکن است در بازی اتفاقات غیر منتظره ای رخ دهد، مجبور هستیم که جانشین مناسب در ترکیب داشته باشیم. مدتی طول می کشد که با شرایط تیم سازگار شود، اما تمایل زیادی برای اینکار دارد. سعی می کنیم از بازیکنان مختلف استفاده کنیم تا به اعضای تیم اصلی استراحت بدهیم. او هم از همین بازیکنان است.

لورن مورون: 

اگر روبی (سرمربی رئال بتیس) گفته است که این انتقال شدنی نیست، پس قطعا همینطور خواهد بود. این موضوع چیزی نیست که باشگاه درگیر آن باشد.

ضعف در خط دفاعی مقابل رئال بتیس: 

بتیس بازیکنی مانند نبیل فکیر دارد که خودش به تنهایی می تواند خلق موقعیت انجام دهد. به هر حال من فکر می کنم که انسجام دفاعی خوبی داریم و از نتیجه ای که مقابل بتیس به دست آوردیم، راضی هستیم. واضح است که در بعضی از بخش ها، هنوز نیاز داریم پیشرفت کنیم. 

رقابت با رئال مادرید: 

در بسیاری از لیگ ها، این جزئیات هستند که سرنوشت را می نویسند. به نظرم در چند بازی اخیر به اندازه رئال مادرید خوب بوده ایم. آنها 3 امتیاز از ما پیش هستند و هنوز ال کلاسیکوی سانتیاگو برنابئو پیش رویمان است. برای آن بازی برنامه داریم.

آنسو فاتی: 

آنسو بازیکنی است که همیشه میل به بادگیری دارد و می خواهد پیشرفت کند. او هیچ محدودیتی در پیشرفتش ندارد. او هر روز در تمرینات به خوبی کار می کند. از عملکردش راضی هستیم و امیدواریم به پیشرفت کردن ادامه دهد. 

تقابل سبک بارسلونا و ختافه: 

دو تیم دو سبک متفاوت را اجرا می کنند. مهمترین چیز این است که برنامه های شما و فرمتان در بازی از حریف بهتر باشند. از سبک خودمان و حریف آگاهی کامل داریم. 

 مصدومیت لوییس سوارز: 

هر روز لوییس را می بینم و او را در انجام ریکاوری اش تشویق می کنم. فرایند برگشت او از مصدومیت زمان خواهد بردو امیدواریم که او هرچه زودتر این مرحله را پشت سر بگذارد و به ما ملحق شود. 

انجام یک بازی فوق العده، برای آرام کردن شرایط تیم: 

البته که دوست دارم این اتفاق رخ دهد، اما راستش را بخواهید کار دشواری است. ما خیلی از رقیبان مان را در شرایطی دست کم گرفتیم که می دانستیم در لیگ رقابتی در حال بازی کردن هستیم. شما در لالیگا باید کار هایتان را در زمین به نحو احسن انجام دهید. از روند کلی تیم راضی ام. همیشه بخش هایی وجود دارند که باید در آنها پبشرفت کنیم. فردا خواهید دید که چقدر کار سختی را برای پیروزی مقابل ختافه داریم.  

وضعیت بدنی مسی: 

لئو آنقدر تجربه دارد که بداند می تواند بازی کند یا نه. اگر در زمین حضور داشته باشد، به این معناست که تشخیص داده است که توانایی انجام بازی را دارد و برعکس. او مشکلی ندارد.  

وضعیت تیم در صورت عدم جذب بازیکن: 

همیشه در زندگی با داشته هایم کنار آمده ام. در صورت ورود بازیکن با کیفیت خوشحال می شوم. چون نبود دمبله قطعا به ما آسیب می رساند. به هر حال، راه حل این مشکل را پیدا خواهیم کرد. 

مدعیان لیگ قهرمانان اروپا:

حدودا 7-8 تیم هستند و ما هم جزو آنها محسوب می شویم. از رقابت های اینچنینی خوشمان می ایدو قصد داریم تا آخرین لحظه برای قهرمانی در این جام، تلاش کنیم. 

 علاقه به بارسلونا: 

رابطه من و بارسلونا بسیار عاطفی و عاشقانه است. حضور در اینجا برایم مثل یک پاداش می ماند، لحظه هایی که در اینجا هستم، همان احساس لحظاتی را به من می دهد که همسرم را می بینم. 

استقبال نه چندان زیاد از بازی های بارسلونا در نیوکمپ: 

با حضور تماشاگران، قدرت ما بیشتر از همیشه می شود. آنها همیشه دوست دارند پا به پای ما برای کسب پیروزی بجنگند. تا جایی که به ما مربوط می شود، سعی می کنیم کاری انجام دهیم که آنها راضی به خانه بروند. 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید سعی می کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند

داور سرشناس لهستانی به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)؛ قضاوت دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شیمون مارچینیاک از لهستان سپرده شد.

دو هموطن مارچینیاک یعینی توماش لیستکیویش و آدام کوپسیک هم او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. توماش کِویاتکوفسکی از لهستان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این بازی انتخاب شده است.

اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در حالی از ساعت 22:30 چهارشنبه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت که بازی رفت با تساوی 2-2 در مونیخ پایان یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم