Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عده‌ای که جلوی پادگان‌های ارتش علیه ارتش شعار می‌دادند مردم نبودند بلکه گروه‌هایی بودند که به صورت سازماندهی‌شده این کار را انجام می‌دادند. تاریخ انتشار: 00:04 - 26 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۹۱۰

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ «جواد منصوری» اولین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگوی تفصیلی خود با میزان، در خصوص رابطه شورای فرماندهی سپاه با ارتش در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، توضیحاتی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از این توضیحات به قرار زیر است:

عده‌ای که جلوی پادگان‌های ارتش علیه ارتش شعار می‌دادند مردم نبودند بلکه گروه‌هایی بودند که به صورت سازماندهی‌شده این کار را انجام می‌دادند. امام(ره) از همان زمان که در پاریس بودند گفته بودند که بدنه ارتش با ماست و ما ارتش را منحل نمی‌کنیم. ما هم در شورای فرماندهی سپاه دقیقا همین نگاه امام(ره) را داشتیم. ما در شورای فرماندهی سپاه هیچ‌گونه نگاه منفی به ارتش نداشتیم. اتفاقا این ما بودیم که تعداد زیادی از برادران ارتشی را برای آموزش و مدیریت به سپاه آوردیم.

بیشتر بخوانید:

متن کامل گفت‌وگوی تفصیلی میزان با جواد منصوری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد منصوری شورای فرماندهی سپاه شورای فرماندهی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با شرکت کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی 2024» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

امیر محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشورهای ناظر هیئت هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشورهای مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشورهایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه‌مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشورهای مهمان نظرخواهی کرده و از تجربیات همدیگر بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است