Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه انگلیسی نسبت به حکم صادر شده علیه خودش واکنش نشان داد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حکم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبنی بر محرومیت 2 ساله این تیم از رقابت‌های اروپایی به علت نقض مکرر قوانین «بازی جوانمردانه اقتصادی»، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بیانیه آمده است: باشگاه منچسترسیتی از تصمیم امروز یوفا ناامید است اما شگفت زده نیست. باشگاه همواره نیاز وجود نهادی مستقل برای بررسی با بی‌طرفی  را پیش بینی کرده بود که از شواهد غیرقابل انکار در چنین موقعیتی حمایت کند.در دسامبر سال 2018، رئیس تحقیقات یوفا قبل از هرگونه تحقیقات به طور علنی نتیجه مورد نظر را به منچسترسیتی اعلام کرد. ایراد بعدی او این بود که به طور مداوم در فرآیند پردازش پرونده و تصمیم گیری یوفا اعمال نفوذ می‌کرد. در نتیجه ای که او ارائه می‌کرد شک کمی وجود داشت. باشگاه رسما از مرجع انضباطی یوفا شکایت کرد؛ شکایتی که بر اساس حکم دادگاه CAS معتبر است. این پرونده توسط یوفا آغاز شد و توسط یوفا پیگیری شد و توسط یوفا داوری شده است. با پایان این روند همراه با پیش داوری، باشگاه در سریع‌ترین  زمان ممکن داوری بی‌طرفانه  را پیگیری و در اولین فرصت این کار را از طریق دادگاه داوری ورزش (CAS) آغاز می‌کند.

منچسترسیتی از 2 فصل آتی رقابت‌های اروپایی محروم شد

 

انتهای پیام/

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی رقابت های اروپایی توسط یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دل‌پیرو و دیگر بازیکنان سابق سری A که قصد دارند مجوز مربی‌گری یوفا را دریافت کنند، دو روز گذشته را در تورین گذراندند. آنها در آنجا تمرینات یوونتوس را تماشا کردند و در کلاس درس مکس آلگری، مربی بانوی پیر، شرکت کردند.

صبح روز سه‌شنبه آنها به همراه چند عضو یوفا در تمرین یوونتوس حاضر شدند. در بحث تمرینات حضور داشتند و از کادر فنی یوونتوس درس‌های مفیدی را آموختند.

در بیانیه یوونتوس آمده است: صبح و بعد از ظهر چهارشنبه هم این مربیان در جلسات تمرینی تیم اول در مرکز تمرینی یوونتوس شرکت خواهند کرد.

آلگری پس از جلسه تمرینی امروز درباره حضور این مربیان گفت:«من بسیار خوشحالم که تمرین امروز را با همکارانم که از یوفا آمده بودند به اشتراک گذاشتم. این لحظات همیشه کمک‌کننده و سازنده هستند زیرا همیشه فرصتی برای یادگیری ایجاد می‌شود. من سعی کردم برخی از مفاهیم مهم را در اختیار آنها قرار دهم. یک مربی باید همیشه خود را برای کمک به بازیکنان و در این مورد به همکارانش در دسترس قرار دهد.»

این گروه از کارآموزان شامل مارکو پارولو، ایگناسیو آباته، جوزپه اسکورتو و سیمونه پادوین بود.

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • رقابت لیورپول با یوونتوس بر‌ سر جذب تئون کوپماینرس
  • دردسر بزرگ چلسی حتی در صورت رسیدن به رقابت‌های اروپایی
  • باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید
  • حضور ناظران داوری در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی