Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پرتغالی باشگاه میلان به تمجید از زلاتان ابراهیموویج می پردازد.

طرفداری- رافائل لیائو، زلاتان را در داخل میدان فردی سر سخت و در خارج میدان، او را فردی شوخ طبع می داند.

به گزارش Milan TV، مهاجم 20 ساله و جوان میلان، رافائل لیائو درباره زلاتان ابراهیموویچ و یادگیری از تجربیات او در تمرینات می گوید:

ایبرا مانند برادر بزرگ من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همیشه به من کمک کرده تا تبدیل به بازیکن بهتری شوم و می توانید تفاوت ما با حضور او در زمین بازی را احساس کنید. او مرد سرسختی در میدان بازی است اما در خارج از میدان، ایبرا همیشه فردی بسیار شوخ طبع بوده است ولی من در خارج از فوتبال فردی خجالتی هستم که دوست دارد همیشه بخوابد و استراحت کند. من بیشتر اوقات فراغت خود را در خانه می گذرانم و دوست دارم تا بازی های ویدیویی را با هم تیمی های خود انجام دهم. اسماعیل بن ناصر سر سخت ترین رقیب من در بازی ها ویدیویی است.

وی در ادامه افزود:

ستاره های اسبق زیادی که در گذشته برای میلان به میدان رفته بودند، مرا تحسین می کنند مانند کاکا، مالدینی و رونالدینیو. برای من افتخار بزرگی است که در اینجا حضور داشته باشم. هنگامی که بعد از به ثمر رساندن یک گل شادی می کنم، تلفنی حرف زدن را تقلید می کنم و این شادی پس از گل به پدرم اختصاص دارد زیرا او دیگر نمی تواند بازی های مرا تماشا کند. من همیشه عاشق فوتبال بودم اما زمانی که به اسپورتینگ رفتم متوجه شدم که رویای من (فوتبال بازی کردن در سطح بالا) در واقعیت نیز می تواند تحقق یابد. قطعا این انتظار را داشتم که به این زودی دوران حرفه‌ای خودم را در میلان آغاز کنم، این یک رویا است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الوحده است. زردپوشان ریاض که 12 امتیاز از الهلال کمتر دارند، شانسی برای تصاحب جام قهرمانی ندارند.

در واقع النصر که از ابتدا رونالدو را به میدان فرستاده، تلاش می کند تا حد امکان، قهرمانی الهلال در رقابت های امسال را به تعویق بیندازد چرا که آبی پوشان فاصله بسیار زیادی با رقیب دیرینه و همشهری خود دارند.

برای بازی امشب، النصر از حضور رونالدو در ترکیب اصلی بهره می برد. شب گذشته الکساندر میتروویچ موفق شد یک گل برای الهلال به ثمر برساند و شمار گل هایش به عدد 23 رسید و کریستیانو که با 29 گل در صدر قرار دارد، در پی افزایش این فاصله است.

در درون دروازه النصر، داوید اوسپینا حضور دارد. سنگربان کلمبیایی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به احتمال فراوان در پایان فصل نیز از این تیم جدا خواهد شد.

در مرکز خط دفاعی النصر، آیمریک لاپورت حضور دارد که علی لاجامی نیز او را در این مأموریت مهم همراهی می کند. سلطان الغنام به عنوان مدافع راست و الکس تلس نیز در پست دفاع چپ برای تیم لوئیس کاسترو بازی می کنند.

در خط میانی نیز مارسلو بروزوویچ به همراه اوتاویو مونتیرو حضور دارند. دو بازیکن خارجی النصر که مغز متفکر تیم محسوب شده و وظیفه خلاقیت در مرکز میدان و توپ رسانی به مهاجمان را برعهده دارند. در کنار آنها نیز عبدالله الخیبری بازی می کند.

سه عنصر تهاجمی تیم را نیز أیمن یحیی به عنوان وینگر راست، سادیو مانه در پست وینگر چپ و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک تشکیل داده اند.

دیگر خبرها

  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • ۶ ویژگی منحصر به فردی که تک فرزند‌ها دارند