Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از العهد، جنبش حماس از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا به همکاری امنیتی خود با دشمن صهیونیستی پایان دهد.

این جنبش هم چنین خواهان پایان یافتن توافقنامه های سابق میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی شد.

حماس هم چنین اعلام کرد: طرح آمریکایی معامله قرن هرگز اجرایی نخواهد شد و شکست می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش در خصوص اینکه دادگاه رژیم صهیونیستی «شیخ رائد صلاح» رهبر جنبش اسلامی فلسطین را به ۲۸ ماه حبس محکوم کرده اعلام کرد: حکم مذکور باعث تقویت عزم و اراده شیخ رائد صلاح برای دفاع از مسجد الاقصی مشود.

لازم به ذکر است که تشکیلات خودگردان فلسطین با وجود اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها هم چنان در حال همکاری در زمینه های امنیتی با دشمن صهیونیستی است.

منبع: الف

کلیدواژه: دشمن صهیونیستی تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی ضمن استقبال از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دوشنبه شب ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از موافقت خود با پیشنهاد مصر و قطر درباره آتش‌بس خبر داد.

کد خبر 6098839

دیگر خبرها

  • خیانت بزرگ ابومازن به فلسطینی‌ها با سرکوب جنبش دانشجویی
  • اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • حمدان: گذرگاه رفح فقط توسط فلسطینیان باید مدیریت شود
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • جزییاتی از توافق آتش‌بس غزه؛ حماس برای پایـان جنگ چه چیزی را پذیرفت؟
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود