Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:35:53 GMT

تامین آب شرب پایدار برای ۱۲ هزار نفر در رامشیر

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۵۵۴

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عادل حرباوی اظهار کرد: با بهره برداری از این دو پروژه آبرسانی روستایی ۱۶ روستای شاوه‌ها و ۱۶ روستای بخش مرکزی با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به ۱۶ روستای شاوه‌های شهرستان رامشیر ۱۵ کیلومتر خط انتقال و ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب کارگزاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حرباوی تصریح کرد: ۱۶ روستای شاوه‌ها ۱۴۵۰ خانوار با جمعیت بیش از ۸ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان با اشاره به پروژه آبرسانی به ۱۶ روستای بخش مرکزی تحت عنوان پروژه آبرسانی روستایی مرزه و ریحانه اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات تملک دارایی انجام شده است.

وی عنوان کرد: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ این مجتمع آبرسانی ۱۶ روستا با جمعیت بیش از ۴ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند شدند

حرباوی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه بیش از ۱۲ هزار نفر از اهالی روستایی رامشیر به آب شرب پایدار و سالم دسترسی پیدا خواهند کرد و در آینده نزدیک رامشیر به شهرستانی تبدیل می‌شود که کلیه روستا‌های آن مشکلی در تامین آب شرب مورد نیاز خود نخواهند داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر ماهواره ظفر کروناویروس وصیت نامه سردار سلیمانی آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شرکت آب و فاضلاب خوزستان آب شرب رامشیر جشنواره موسیقی فجر ماهواره ظفر کروناویروس وصیت نامه سردار سلیمانی آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم بهره برداری آب شرب پایدار پروژه آبرسانی هزار نفر ۱۲ هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای دره دول بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی بطول ۳۵۰۰ متر، لوله سایز ۶۳ اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا بطول ۵۰۰ با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا گردید.

وی اظهار داشت: همچنین یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری با هزینه بالغ ۱۷۰ میلیون تومان احداث گردید.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا گردید، تصریح کرد: خدمت بی منت افتخار ماست که موجب رضایتمندی مردم شد.

کد خبر 6096787

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین