Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-05@15:56:09 GMT

وصیت حاج قاسم به جریان‌های سیاسی کشور چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۷۶۴

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت‌نامه‌اش به جناح‌های سیاسی کشور توصیه‌هایی داشته است.


به گزارش شریان نیوز، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در فرازی از وصیت‌نامه‌اش که با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تناسب بسیاری با فضای رقابتی این روز‌ها دارد، ضمن توصیه به جریان‌های سیاسی کشور، می‌نویسد:

نکته‌ای کوتاه خطاب به سیاسیون کشور دارم:

چه آن‌هایی [که] اصلاح طلب خود را می‌نامند و چه آن‌هایی که اصولگرا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه پیوسته در رنج بودم اینکه عموماً ما در دو مقطع، خدا و قرآن و ارزش‌ها را فراموش می‌کنیم، بلکه فدا می‌کنیم. عزیزان، هر رقابتی با هم می‌کنید و هر جدلی با هم دارید، اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره‌هایتان به‌نحوی تضعیف‌کننده دین و انقلاب بود، بدانید شما مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه هستید؛ مرز‌ها را تفکیک کنید. اگر می‌خواهید با هم باشید، شرط با هم بودن، توافق و بیان صریح حول اصول است.

منبع: شریان

کلیدواژه: سیاسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی

درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان