Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین از لرستان:

بسم الله الرحمن الرحیم
قابل توجه اهالی محترم شهرستانهای دورود و ازنا:

سلام علیکم

احتراماً به استحضار شما مردم ولایت مدار و فهیم حوزه انتخابیه دورود و ازنا می‌رساند که در راستای تحکیم وحدت و همدلی و انسجام در بین نیروهای ارزشی و ولایی و جلوگیری از بروز هرگونه اختلاف و کدورت و نیز با لحاظ کردن نظرات شورای ائتلاف دورود و ازنا و با توجه به اینکه رقابت در این حوزه بین طرفداران نظام و رهبری معظم انقلاب ( مد ظله العالی)  می‌باشد،لذا شورای استانی ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، برای دورود و ازنا هیچ گزینه‌ای و نامزدی را معرفی نکرده و انتخاب نامزد اصلح و توانمند و شایسته را به تشخیص مردم بصیر و آگاه آن دیار واگذار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین اخبار منتشره در خصوص معرفی نامزد و یا نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان ، برای آن دیار را   قویآ تکذیب می‌کنیم.
در پایان بار دیگر از زحمات اعضای محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستانهای دورود و ازنا نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

والسلام علی عبادالله الصالحین
ابراهیم بارانی بیرانوند
دبیر شورای استانی ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان

۴۶

کد خبر 1352566

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی