Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@09:22:26 GMT

صعود یا حذف آبی پوشان دور از چشم هواداران!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۸۸۲

صعود یا حذف آبی پوشان دور از چشم هواداران!

تیم فوتبال استقلال در حالی در دور برگشت می تواند در هر سه بازی میزبان رقبایش در گروه A باشد که باز هم باید دیدار آخرش را در کشور ثالث برگزار کند.

جنوب نیوز: تیم استقلال در دور برگشت رقابتهای فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم های گروه A خواهد بود. این تیم که با عبور از دو تیم کویتی و قطری در پلی آف اول و دوم موفق شد با ۸ گل زده و بدون گل خورده به مرحله گروهی راه پیدا کند طبق تصمیم AFC باید در دور برگشت در روزهای ۱۹ فروردین، دوم و شانزدهم اردیبهشت به ترتیب میزبان الوحده امارات، الشرطه عراق و الاهلی عربستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته استقلال باید در آخرین هفته دور برگشت هم راهی کشور ثالث شود. در واقع بازی آخر که شاید برای استقلال تشریفاتی و یا شاید بسیار حساس باشد در استادیوم آزادی برگزار نمی شود.

این تیم پس از دو دیدار دور برگشت در تهران باید برای دیدار با الاهلی عربستان راهی دوحه شود. این در حالی است که هر سه تیم شهرخودرو، سپاهان و پرسپولیس، دیگر نمایندگان کشورمان دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیایی شان را در خانه و پیش روی هواداران خودی برگزار می کنند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: دور برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • فیلم| شادی ملی‌پوشان فوتسال بعد از صعود به فینال
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما