Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:59:24 GMT

چند پرده از اصفهان ۷ روز مانده به انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۸۱۱۸

چند پرده از اصفهان ۷ روز مانده به انتخابات

داستان عجیبی شده انتخابات امسال؛ برخی دم از تشریفاتی بودن می‌زنند اما فقط خاله خانباجی‌شان را روانه میدان نکرده‌اند و آقایان متولی انتخابات استان هم از یکسو دم از ایجاد شور انتخاباتی می‌زنند و از طرف دیگر دوستان سابقشان در شهرداری با فرمان فرمانداری برای انهدام تبلیغات نامزدها به خط شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یادداشت: علی صالحی؛ داستان عجیبی شده انتخابات امسال؛ برخی دم از تشریفاتی بودن می‌زنند اما فقط خاله خانباجی‌شان را روانه میدان نکرده‌اند و همه اهل و عیال وسط معرکه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه دیگری که هنوز برای نتیجه انتخاب ۹۲ و ۹۶ پاسخی ارائه نکرده‌اند حال از کم‌صدا یا تنها شدن صدایشان می‌نالند غافل از اینکه خودشان برای پاسخ‌گویی به ملت روزه سکوت گرفته‌اند؛ جالب‌تر می‌شود وقتی چند روز آینده تفاوت صحنه‌آرایی را ببینیم که اندک اندک جمع صداها برسد و ما بشویم حیران از این صحنه‌آرایی خطرناک.

آقایان متولی انتخابات استان هم از یکسو دم از ایجاد شور انتخاباتی می‌زنند و از طرف دیگر دوستان سابقشان در شهرداری با فرمان فرمانداری برای انهدام تبلیغات نامزدها به خط شده‌اند. برادرجان آن توصیه‌های شورآفرین و آزادی عمل به اصحاب رسانه را ببینیم یا این دستور زیرمجموعه شما برای قشون‌کشی وانت‌های رفع تخلف را؟!

هرکسی تخلف کرد با قانون واحد و مشخص برخورد کنید نه این که برخی‌ها از تفسیر به رای قانونی و به اصطلاح برخورد با تخلفات هم مستثنی شوند! البته که مَثَل عموزاده مثل تدفین عموست. البته بماند که ظاهرا محل‌های تبلیغات مجاز هم کافی نیست و طبق سفارش ستاد تهیه نشده است.

شاید در ادامه آن‌هایی که از نزدیک میشناسم را برای انتخاب به اشتراک بگذارم اما آنچه امروز در اولویت است و سایه مشکلات و عدم‌آرامش به وجود آمده از خودخواهی‌های خرداد ۱۰ سال قبل را از سر کشور بر می‌دارد فقط و فقط حضور حداکثری مردم است.

ما مردم باید بدانیم انتخابات امسال هم آب و است هم نان. هم امنیت است و هم آرامش. هم عزت است و هم امیدوارکننده به آینده. پس اول با آن‌ها دشمنان دوست‌نما که می‌خواهند این شور و شعور شکل نگیرد و مردم رنگ این دستاوردها را نبینند بجنگید نه اینکه آتش را به خانه خودی بیاندازیم.

انتهای پیام/63077/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان انتخابات یادداشت شهرداری انتخابات امسال نکرده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟

زی‌سان: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است.

به گزارش زی‌سان، مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد. 

او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره‌های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و.... مسلمان شده بودند.

گفته می‌شود مورایس با شیدا مقصودلو ازدواج کرده است

در هفته‌های اخیر و در پی ناکامی‌های پیاپی سپاهان، برخی هواداران این تیم مدعی بودند که یک دختر جوان ایرانی عامل اصلی بحران در سپاهان است. یک از هوادار سپاهان اصفهان در ایکس نوشته بود: «ضربه‌ای که شیدا خانوم به سپاهان زد، آمریکا تو جنگ جهانی به ژاپن نزده بود!»

اشاره این هوادارا و د‌ه‌ها هوادار دیگر به «شیدا مقصولو» بود. 

شیدا مقصودلو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. شیدا مقصودلو فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی "قهرمان" ساخته اصغر فرهادی آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های "چند تکه لغزان"، "لوله"، "آرش"، "تورنج" و "نشانی" نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

ماه‌هاست که در فضای مجازی از او به او به عنوان همسر و یا نامزد ایرانی ژوزه مورایس یاد می‌شود. در ماه دی سال ۱۴۰۲، خبر‌هایی مبنی بر ازدواج این دو فرد منتشر شد.

اختلاف سنی شیدا مقصودلو و مورایس بار‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. مورایس ۵۸ ساله است و حدود ۳۰ سال از مقصودلو بزرگتر است. 

پست‌های اینستاگرام مقصودلو مملو از کامنت‌های کاربران هوادار سپا‌هان و تبریک ازدواج او و مورایس است. حالا برخی هواداران سپاهان می‌گویند عامل حواس پرتی و بی تفاوتی مورایس به تیم همین خانم بازیگر است.  

نه شیدا مقصودلو و نه مورایس هیچ کدام در هفته‌های اخیر شایعات تکذیب نکردند. باشگاه سپاهان نیز به این موضوع واکنشی نشان نداده بود که همه اینها به نوعی تائید کننده خبرها بود. 

مورایس امروز درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ گفت: «بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.»

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان