Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-06@08:09:10 GMT

کولاک شدید در گردنه گدوک فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۸۱۹۶

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علیرغم یک سوی شدن این محور از ساعت ۱۷ امروز، نیمه سنگین و پر حجم در جریان است و یکطرفه بودن این محور تا ساعت ۲۴ بامداد ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از فارس؛وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی مهم کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم است و به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این دو محور گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

محبی بیان کرد: در ارتفاعات محور فیروزکوه منطقه گدوک شاهد کولاک و باد شدید هستیم بنابراین هم وطنان حدالمقدور از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و سفر خود را به زمان دیگری و روشنایی روز موکول کنند.

محبی عنوان کرد: هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه‌ای زمان‌بندی کنند تا با ساعات پیک ترافیک برخورد نکرده و در ترافیک‌های سنگین متوقف نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: مسافران فصل زمستان با تجهیزات کامل ایمنی مانند زنجیرچرخ، پوشاک گرم، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی، فنی و پر بودن باک خودرو، به جاده‌ها وارد شده و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم خواهند زد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران انواع وسایل نقلیه نیمه سنگین و پر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران

 

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • هراز یکطرفه شد
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد