Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@00:07:05 GMT

بهره‌برداری از سه مرکز تولید گل و گیاه در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۸۴۰۲

بهره‌برداری از سه مرکز تولید گل و گیاه در سمنان

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از بهره‌برداری سه مرکز تولید گل و گیاه در این شهر خبر داد.

سیدمحمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اقداماتی در خصوص تجهیز مراکز تولیدات سازمان انجام شده است، اظهار کرد: تاکنون سه مرکز تولید مجهز گل و گیاه در پارک‌های ۱۷ شهریور، سوکان و مرکز تولیدات درجزین راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تولیدات شامل انواع گل‌های فصلی، گیاهان دو تا چند ساله، انواع درخت و درختچه است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سمنات تصریح کرد: این مراکز با روش‌هایی از قبیل کاشت بذر، قلمه و تقسیم بوته در حال تکثیر گیاهان است و در حال حاضر ۳۵ درصد از گونه‌های گیاهی مورد نیاز شهر را تامین می‌کند، البته امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ این رقم به بیش از ۷۰ درصد برسد.

کد خبر 410461

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهرداری شهر محصولات گلخانه اي شهرداری سمنان فضاي سبز شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سه مرکز تولید گل و گیاه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیاهان مفید برای رشد و تقویت مو‌های نازک
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • ویتامین های مهم برای گیاهان آپارتمانی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • آیا طب سنتی ریشه در غریزه انسان و دیگر انسان‌تباران دارد؟
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج