Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته احمدعلی ابوالحسنی مسوول هیات کاراته میبد،  این مسابقه در ۲۲ وزن و در چهار رده سنی و با حضور ۱۱۰ شرکت‌کننده  با حضور هفت تیم از میبد و دیگر شهرستان‌های استان به مدت یک روز برگزار شد.

در رده سنی نونهالان در وزن ۲۰- کیلوگرم ،«یاسمن هورشت» ، نگار بهلول به ترتیب اول و دوم و فاطمه دهستانی و فاطمه خوش‌نظر مشترکا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نونهالان در وزن ۲۵- کیلوگرم، نسترن دهقان و شهرزاد سیمانیان به ترتیب حائز مقام های اول و دوم شدند و زینب دهقانی و فاطمه عسکری به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

 همچنین در وزن ۳۵- کیلوگرم، اعظم نی‌زار و ستایش فلاح اول و دوم ،فاطمه خواجه و هستی حق پرست مشترکا سوم شدند.

در رده سنی خردسالان در وزن ۲۵- کیلوگرم هم « محیا زارعشاهی» و نازنین خانی اول و دوم و سیده ندا میررحیمی و ریحانه فلاح به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند،

همچنین در وزن ۳۰- کیلوگرم، فرشته احمدی و فرناز موتاب اول و دوم و نیلوفر سادات میرزا بابایی و مینا اسلامی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۳۵- نیز ثنا دهقانی و زینب زارع اول و دوم و ریحانه زارع و زهرالسادات موسوی مشترک رتبه سوم را به دست آوردند ، در وزن ۴۰- نیز فرزانه رضوانی و مبینا کاظمی مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مریم محسن الحسینی و یاسمن فلاح به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۴۵- کیلوگرم هم زهرا آقایی و ریحانه خواجه اول و دوم و زینب حسن پور و نرگس زارعی به طور مشترک سوم شدند.

در رده سنی خردسالان ۴۵+ کیلوگرم هم پرستو صفاریان ونازنین اصغری اول ودوم و ریحانه سیفی و الهام شفیعی مشترکا سوم شدند.

نتایج رده نوجوانان مسابقه هم به این شرح است:

در رده سنی نوجوانان در وزن ۴۰- کیلوگرم، فاطمه قاسم زاده ، مهدیه سادات موسوی و هانیه صندوق‌ساز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در وزن  ۴۵- کیلوگرم نیز به ترتیب یاسمن رضایی ، محدثه کارگر و یگانه عظیمی به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

در وزن ۵۰ - کیلوگرم،زهرا سادات عظیمی دخت ، فاطمه رجب زاده و فاطمه بیشه اول تا سوم شدند و در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز نازنین مقیمی ، مهلا جعفری و هستی سالاروند مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

در رده جوانان و در وزن ۵۰ -کیلوگرم به ترتیب نگین شادکام، « مائده و زینب زارعی»  در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و همچنین فاطمه حیدری ، مبینا خالومحمدی و منصوره اسلامی از جمله قهرمانان وزن ۵۵- کیلوگرم معرفی شدند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم فاطمه پاییز ران و ریحانه ذبیحی اول و دوم شدند و در این وزن کسی به مقام سوم دست نیافت.

در وزن ۷۰- کیلوگرم هم نیلوفر علیخانی اول شد و در وزن ۷۰+ کیلوگرم هم مهدیه شیخی ، نرگس احمدزاده و مونا رحمانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته ابوالحسنی در شهرستان میبد، ۶ باشگاه ورزشی کاراته و حدود ۴۰۰ ورزشکار مرد و حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ ورزشکار خانم در این رشته دارند .

همچنین مسابقات شطرنج استان یزد ویژه جام دهه فجر و بزرگداشت مقام زن نیز روز جمعه به میزبانی میبد در سالن شهید شیرودی برگزار شد.

۳۰ نفر از دختران علاقه‌مند به شطرنج از میبد و یزد و دیگر شهرهای استان ، اصفهان و بوشهر در این رقابت‌ها حضور داشتند. که در نهایت بعد از پنج دور رقابت با احتساب پوئن شکنی برترین های مشخص شدند.

مهرنوش مفیدی با کسب پنج امتیاز از یزد ، اعظم مشک آبادی با کسب ۴ امتیاز از میبد ، مطهره امیری با کسب چهار امیتاز از میبد ، فاطمه عامری با کسب چهار امتیاز از بوشهر و رقیه کارگر با کسب سه امتیاز از میبد به ترتیب اول تا پنجم شدند.

همچنین  سانیا نقیبی زاده با کسب سه امتیاز از اصفهان و زهرا زارع با کسب ۲ امتیاز از میبد مقام های اول تا دوم در رده سنی زیر ۱۰ سال را به دست آوردند و در رده سنی زیر هشت سال نیز

« هلیا زارعی » با کسب ۲ امتیاز از یزد و مریم محیطی با کسب یک امتیاز از میبد به ترتیب اول تا دوم شدند.

حدود ۸۰ تا ۱۰۰ نفر از بانوان میبد در رشته شطرنج فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.     

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اصفهان دهه فجر زهرا زینب یزد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اول تا سوم را کسب کردند طور مشترک سوم شدند مشترکا سوم شدند مقام های اول ترتیب اول اول و دوم کیلوگرم هم رده سنی دوم شدند مقام سوم سوم دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه