Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@09:38:48 GMT

عاملان جنایت خانوادگی پای میز محاکمه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۸۷۴۱

عاملان جنایت خانوادگی پای میز محاکمه

زن میانسال که با همدستی خواهر و شوهر خواهرش نقشه قتل همسر تاجر خود را طراحی و اجرا کرده بودند در حالی پای میز محاکمه خواهند ایستاد که توانسته‌اند رضایت دو فرزند مقتول را جلب کنند و از مجازات قصاص رهایی یابند.

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ این جنایت اواخر اردیبهشت سال 91 رقم خورد. همسر یک تاجر آهن در تماس با پلیس از قتل همسرش در خانه خبر داد و گفت: من و دو فرزندم به خانه خواهر شوهرم رفته بودیم اما وقتی بعد از چند ساعت برگشتیم جسد خونین شوهرم را در اتاق پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بررسی مأموران از محل جنایت و جسد مهدی نشان می‌داد وی با شلیک گلوله به قتل رسیده است. در حالی که همه تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از قاتل به بن‌بست می‌رسید سرانجام 6 سال بعد مأموران سرنخی به‌دست آوردند که راز این جنایت را برملا کرد. آنها دریافتند شیرین - همسر مقتول با مردی به‌نام پیمان ارتباط دارد. وقتی مرد جوان بازداشت شد پرده از راز این جنایت خانوادگی برداشت. وی به مأموران گفت: من از دوستان شوهر خواهر شیرین هستم. مدتی بعد از اینکه شوهر وی کشته شد به او علاقه‌مند شدم. اما یک شب در میهمانی خانوادگی آنها شوهر خواهرش که مست بود به من گفت او قاتل باجناقش است.

پس از اظهارات این مرد بلافاصله شیرین بازداشت شد و به نقشه شومش اعتراف کرد. وی گفت: همسرم قبلاً ازدواج کرده بود اما بچه دار نمی‌شد به همین خاطر همسرش را طلاق داد و با من که 20 سال از او کوچک‌تر بودم ازدواج کرد. چون تاجر آهن بود و پولدار قبول کردم اما مهدی مرد بداخلاقی بود همیشه سر هر موضوعی فحاشی می‌کرد و مرا کتک می‌زد. ما صاحب دو فرزند شدیم اما هر چه بیشتر می‌گذشت اخلاقش بدتر می‌شد و دیگر تحمل زندگی با او را نداشتم. هر وقت اعتراض می‌کردم می‌گفت طلاقت را بگیر و برو.

یک روز با خواهرم درد دل کردم و به او گفتم از این زندگی خسته شده‌ام و می‌خواهم شوهرم را بکشم بعد با کمک شوهر خواهرم نقشه قتل را کشیدیم. روز حادثه در غذای شوهرم قرص خواب آور ریختم و به همراه دختر و پسرم خانه را ترک کردم. طبق نقشه شوهر خواهرم به خانه ما آمد و مهدی را با شلیک گلوله به سرش کشت. به دنبال اعتراف‌های این زن، شوهر خواهرش نیز بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. وی گفت: بعد از کشتن مهدی به اصفهان فرار کردم و اسلحه را نیز در زاینده‌رود انداختم. بدین ترتیب شیرین به اتهام معاونت در جنایت و برای خواهر شیرین به اتهام تحریک برای قتل کیفرخواست صادر شد. قرار بود آنها در دادگاه محاکمه شوند که توانستند رضایت دو فرزند مقتول را جلب کنند. بنابراین هر سه متهم بزودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری محاکمه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل قاتل جنایت جنایت خانوادگی مجازات قصاص شوهر خواهرش بازداشت شد شوهر خواهر دو فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدونشهر گفت: در این همایش خانواده‌ها مسیری به طول چهار کیلومتر را از چشمه گلاز تا کوه تتشویلی را پیاده پیمودند.
امین لچینانی، هدف از برگزاری این همایش راترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و توجه بیش‌تر به سلامتی جسم و روح دانست و گفت: پیاده روی روزانه در کنترل و پیشگیری از بسیاری ازبیماری‌ها مانند فشارخون، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی ودرد‌های مفاصل تاثیر بسزایی دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان