Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدها را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایجاد اختلافات طایفه‌ای، قومی و گویشی توسط کاندیداها جرم بوده و قانونگذار با افراد خاطی برخورد می‌کند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، احمد آقایی شامگاه جمعه در مراسمی در رشت، امین بودن، شایستگی، داشتن توانمندی، پاک دستی و نظایر این‌ها را از جمله ویژگی‌های برجسته یک کاندیدای اصلح دانست و اظهار داشت: رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدها ضروری بوده و با اختلاف‌افکنان طایفه‌ای، قومی و گویشی برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان انتخابات روز سوم اسفند را بزرگ‌ترین حماسه‌ای که توسط مردم خلق خواهد شد نامید و عنوان کرد: از آن‌جایی که مجلس خانه ملت نام گرفته و محلی برای تعیین بایدها و نبایدهای نظام و خدمت‌گذاری به آحاد مردم است بنابراین افراد شایسته و صلاحیت‌دار باید انتخاب شوند.

آقایی مردم و کاندیداها را دو رکن انتخابات تلقی کرد و با اشاره به اینکه ملت یکی از پایه‌های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: ما باید از سیره و شیوه پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها استفاده کنیم تا جامعه‌ به سمت پیشرفت و توسعه واقعی حرکت کند.

امام جمعه کاشان: رقیب ما در انتخابات دشمن است / نامزدان و هواداران اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند‌نامزدهای مازندران اخلاق انتخاباتی را زیرپا نگذارندتاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها/ انتخابات موجب ارتقای منزلت و عظمت ملت ایران می‌شود

وی کرسی مجلس را وسیله‌ای برای خدمت‌گذاری و نه ابزاری برای ثروت‌اندوزی و مال‌اندوزی توسط برخی دانست و ابراز داشت: از تمام 201 نامزد شرکت در انتخابات گیلان انتظار داریم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند از طرفی شورای نگهبان نیز به‌عنوان امین مردم و حاکمیت به وظیفه قانونی خود در بررسی صلاحیت‌ها عمل کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه شورای نگهبان با نمایندگانی که وصل به باندهای قدرت و ثروت بوده و از خدمت به مردم غافل شدند برخورد کرد افزود: نمایندگان جدید باید از این اتفاقات عبرت بگیرند زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان حامی خون پاک شهدا با هیچ کسی تعارف ندارد.

آقایی با تأکید بر اینکه هر کسی خدمت کند دستش را می‌بوسیم و هر کسی خیانت انجام دهد سیلی محکمی از قانون و حاکمیت دریافت خواهد کرد اظهار داشت: از کاندیداهای انتخاباتی انتظار داریم در تبلیغات خود ادبیات صادقانه را در دستور کار قرار دهند و از بیان جملات فریبنده، تخریبی و فریبنده جداً خودداری به‌عمل آورند.

وی وحدت را یکی از دستاوردهای مهم نظام خواند و با اشاره به اینکه حضرت امیرالمؤمنین(ع) نخستین طلایه‌دار وحدت بود خاطرنشان کرد: اگر نامزدی بخواهد در سایه اختلاف به منویاتش برسد حتی اگر نفر اول انتخابات شده و رأی هم بیاورد حاکمیت برای دفاع از حقوق ملت و به واسطه قانون دستش را قطع می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان عدم تخریب رقبای انتخاباتی توسط یک نامزد را بر اساس ماده 65 قانون انتخابات مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: نامزدها باید در فرصت تبلیغات ظرفیت‌های خود را بیان کرده و رقیب را تخریب نکنند زیرا در صورت رأی آوردن از حقوق اجتماعی محروم و رد صلاحیت می‌شوند.

آقایی رد صلاحیت شدن چندین نفر از نمایندگان مجلس به‌علت مشکلات اقتصادی و لزوم درس عبرت گرفتن مابقی نامزدهای انتخاباتی از سرنوشت آنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم نظام و حاکمیت را دوست دارند بنابراین با شرکت پرشکوه در انتخابات روز دوم اسفند بار دیگر صحنه‌های زیبایی از حضور را خلق می‌کنند.

وی به بی‌تدبیری و کم‌لطفی برخی از مدیران دستگاه‌ها در جریان بارش برف اخیر استان گیلان اشاره کرد و با بیان اینکه برخورد با سوءمدیریت‌ها از مطالبات اصلی مردم است افزود: اگر مسئولان و متولیان مربوطه که رسالت و وظیفه اصلی آنان خدمت به مردم است به نحو شایسته کار نکنند مؤاخذه خواهند شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه در جریان برف اخیر و فرآیند امدادرسانی به مردم استان عملکرد سپاه و بسیج ستودنی بود خاطرنشان کرد: اگر نیروهای سپاه و بسیج و همکاری خود مردم گیلان شکل نمی‌گرفت معلوم نبود چه بر سر گرفتار شدگان در برف و کولاک می‌آمد.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت اخلاق انتخاباتی توسط اخلاق انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان