Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:48:33 GMT

خلیل‌زاده: انتقاد از من چیزی را تغییر نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۸۹۴۷

خلیل‌زاده: انتقاد از من چیزی را تغییر نمی‌دهد

حالا شرایطی به وجود آمده که شجاع خلیل زاده از نگاه بعضی از پرسپولیسی ها به عنوان مهم ترین مقصر شکست این تیم مقابل الدحیل قطر شناخته می‌شود.

به گزارش مشرق، اعضای تیم می گویند این وضعیت، شبیه تسویه حساب است و نه یکسری انتقاد ساده ولی خیلی از هواداران پرسپولیس نظر دیگری دارند. آنها می گویند تعداد اعتراض های شجاع به عملکرد داوران هر دیدار افزایش یافته و این وضعیت کاملا علیه تیم و نتایج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با شجاع ارتباط کوتاهی در این زمینه گرفتیم. او در ابتدا گفت: «من بازیکن تیم هستم و ممکن است اشتباهی هم داشته باشم اما در زمان رقم خوردن گل اول الدحیل، اعتراض من اشتباه نبود. بازیکن حریف با دو دست خود، مدافع ما را هل داد و به زمین انداخت. چرا باید سکوت کنیم؟ سکوتی که داشتیم باعث شده حق مان را به همین راحتی بخورند. شاید برخی دوست داشته باشند سکوت کنند و حرفی نزنند اما من نمی توانم. من واکنش نشان می دهم چون باید از حق پرسپولیس دفاع کنم. من در پرسپولیس ده ها وظیفه دارم.»

بیشتر بخوانید:

رفتارهای شجاع از روی تعصب نیست

شجاع افزود: «داور در آن صحنه دو بار اشتباه کرد. اول اینکه خطای مسلم ما را نادیده گرفت و در ثانی، توپ اوت شده بود و معزعلی از اوت، توپ را بیرون کشید. در هر دو صحنه، کمک داور اول بازی، پرچمش را کمی بالا آورده بود اما تصمیم نهایی با داور است. آنها اشتباهات فاحشی در این بازی داشتند. نمی توانم دست روی دست بگذارم و فقط نگاه کنم. من پرسپولیسی هستم و دلم برای تیمم می سوزد. این همه سکوت کردیم. الان هم انتقاد از من چیزی را تغییر نمی دهد. من در آن صحنه اشتباه نکردم. صد در صد خطا بود و توپ هم از خط بیرون رفت.»

این بازیکن در نهایت گفت: «حالا بازی با الدحیل برای ما تمام شده و باید به دیدارهای بعدی فکر کنیم. حقیقت این است که ما اصلا دغدغه صعود به مرحله بعدی را نداریم. هواداران نباید نگران باشند چون در همین دیدار با الدحیل هم خیلی خوب و مردانه بازی کردیم و توانستیم خودمان را نشان بدهیم. فقط نتوانستیم از موقعیت های مان گل بسازیم. در دیدارهای بعدی نیازمند رقم زدن گل های بیشتری هستیم. تیم ما برای بازی با الشارجه، از همیشه آماده تر است. مطمئن باشید با روحیه ای بالا به مصاف این حریف می رویم و به دنبال کسب سه امتیاز شیرین از این مسابقه هستیم. هواداران از همین حالا باید ما را در مرحله بعدی ببینند.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده پرسپولیس انتقاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

کاروان رئال مادرید امروز به مونیخ رسید و فده والورده از تیم انتخاب شد تا در نشست خبری شرکت کند.

والورده در ابتدای نشست خبری درمورد وضعیت خودش برای این بازی گفت:"از آن نهایت لذت را می‌برم. این زیباترین چیزی است که وجود دارد و من سعی می‌کنم حداکثر استفاده را از آن ببرم."

پیام به افرادی که فکر می‌کنند رئال پیشاپیش قهرمان شده‌ است؟

همه بازی‌ها بسیار پیچیده‌ هستند چون همه تیم‌ها شایسته احترام هستند. ما باید از آنچه در رختکن داریم استفاده کنیم و تلاش کنیم تا یک جام دیگر برای مادرید به دست آوریم.

تونی کروس؟

بازی کردن کنار او راحت است و کمتر سعی کرده‌ام که خودم را با او تطبیق بدهم. لذت بردن از دقایق بیشتر کنار او چیزی است که من را خوشحال می‌کند و بسیار خوب است. مواقعی وجود دارد که "من باید خیلی دور از تونی بازی کنم اما باید از او یاد بگیرم."

رویارویی با ارلینگ هالند و هری کین؟

این خیلی پیچیده است. ما مدافعانی در سطح جهانی داریم که روزهای خوب و بدی را پشت سر گذاشته‌اند... بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به مدافعانی که داریم احترام بگذاریم و سپس به بقیه نگاه کنیم. با مدافعانی که ما داریم، خیالمان راحت است و خوشحالیم.

صحبت‌های توماس توخل؟

من به تیمم اعتماد زیادی دارم، اما باید به باشگاه مقابلمان احترام بگذاریم. ما بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم تا به فینال برسیم. ما برای آن مبارزه خواهیم کرد.

وضعیت رختکن چطور است؟

من می‌توانم شخصا با شما صحبت کنم. اولین باری است که مقابل بایرن بازی می‌کنم. دفاع از این پیراهن بسیار ارزشمند و بسیار زیباست.

یوشوا کیمیش گفته که مادرید برای بردن باید چیزی بیش از شانس داشته باشد؟

شما به کمی شانس نیاز دارید، اگر نه، به بازی چند سال پیش مقابل سیتی نگاه کنید. طبیعی بود که حذف می‌شدیم، گل زدیم و صعود کردیم. این "شانس قهرمان" است. وقتی آن را دارید، باید از آن بهره ببرید. و بعضی اوقات هم امکان دارد این شانس برای تیم مقابل باشد.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم