Web Analytics Made Easy - Statcounter

زوج جوان کرمانی زندگی مشترک خود را در شب میلاد حضرت زهرا(س) از جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان آغاز کردند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آرامگاه ابدی سردار دل‌ها سپهبد سهید حاج قاسم سلیمانی حالا دیگر به یک زیارتگاه تبدیل شده و مردم کرمان و حتی مردم دیگر استان‌ها و کشورها خود را به هر بهانه‌ای به کرمان و گلزار شهدا می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی تنها می‌آیند و عده‌ای کاروانی، بخی تنها یک گوشه می‌نشینند و در سکوت و حیرت این عظمت را به تماشا می‌نشینند و برخی دعا و زیارت‌نامه می‌خوانند.      

ابراز ارادت تعزیه خوانان کرمانی به حاج قاسم + فیلمروایت تسنیم از جوانان لبنانی که به عشق رهبری و حاج قاسم برای زیارت مزار سردار دلها آمدند + فیلمدرخواست "حاج قاسم" از رهبری برای دعای شهادت/ ماجرای اهدای نشان ذوالفقار از زبان رئیس دفتر نظامی فرمانده‌کل قوا

در میان این همه عشق و دلدادگی حضور زوج جوان کرمانی که زندگی مشترک خود را در شب میلاد حضرت زهرا(س) از جوار مزار حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان آغاز کردند شاید بیش از همه نظر حاضران را به خود جلب کرده بود.

آمده بودند تا مهمترین تصمیم و عهد زندگیشان را در یکی از زیباترین شب‌های سال در کنار بزرگ مردی جشن بگیرند که جهانی را مبهوت عظمت خود کرده است.

آمده بودند تا به برکت نام حاج قاسم و دیگر شهدا آغاز زندگی مشترکشان را متبرک کنند.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب میلاد حضرت زهرا س جوار مزار حاج قاسم زوج جوان کرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • آخرین ساعات زندگی افلاطون فاش شد: افلاطون در آخرین ساعات زندگی‌اش چه می‌کرد؟!
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید