Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «فرانک والتر اشتاین مایر» رئیس جمهور آلمان، خروج آمریکا از برجام را اشتباه توصیف کرد.

او در مراسم افتتاحیه کنفرانس امنیتی ۲۰۲۰ مونیخ گفت: خروج آمریکا از برجام اشتباه بود و تاثیر منفی بر امنیت خاورمیانه گذاشت.

اخبار سیاسی- اشتاین مایر در ادامه افزود: رد توافق هسته‌ای ایران اشتباه بود، خاورمیانه امن‌تر نشد بلکه به منطقه‌ای خطرناک‌تر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس جمهور آلمان در بخش دیگری از اظهارات خود مدعی شد که کشورهای اروپایی قصد دارند از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و به راه افتادن رقابت تسلیحاتی در منطقه جلوگیری کنند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در روز ۸ مه سال ۲۰۱۸ (۱۸ اردیبهشت ۹۷) به صورت یکجانبه آمریکا را از توافق هسته‌ای خارج و تحریم‌ها علیه ایران را احیا کرد.

از زمان خروج آمریکا از توافق هسته‌ای تاکنون، کشورهای اروپایی نیز علیرغم ادعاها، عملا اقدامی در راستای عمل به تعهدات خود انجام نداده‌اند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا توافق هسته ای آمریکا برجام رئیس جمهور آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

رئیس جمهور گفت: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آقریقا اظهار داشت: این نشست نماد و نمودی است از اراده کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط اقتصادی. اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است.

رئیسی تصریح کرد: ما برخی از فعالان را می بینیم آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا ندارند و یا آشنایی کامل با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند که اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام خوبی است در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است