Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مدرسه ٢ کلاسه با مشارکت موسسه دست یاری به دشتیاری و منطقه آزاد چابهار در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع وزیر بنای ۹۰ مترمربع در مدت زمان یک سال ساخته شده است.

۱۴ دانش آموزدختر و پسر مقطع ابتدایی این روستا با افتتاح این مدرسه از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه خیریه دانشجویی (دست یاری به دشتیاری) از سال ۱۳۹۴ توسط دانشجویان عضو کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی بنیان‌گذاری شده است و در سال ۱۳۹۶ به عنوان جوانترین موسسه خیریه در زمینه محرومیت زدایی آموزشی به ثبت رسمی رسید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم