Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال معتقد است قائدی با ادامه این روندش می تواند لژیونر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم روند خوبی را پشت سر می‌گذارد و باید تلاش کند که این روند خوبش ادامه داشته باشد حجازی که پیش از دربی در تمرین استقلال حضور یافته بود از انگیزه بالای بازیکنان برای قهرمانی لیگ صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم استقلال شرایط خوبی دارد آنها توانستند مقابل الشرطه عراق بازی خوبی را به نمایش بگذارند و اگر بدشانس نبودند می‌توانستند پیروزی را کسب کنند. امیدوارم که بتوانند در گام دوم مقابل الاهلی عربستان پیروز شوند.

نظرتان در خصوص مصدومیت قائدی چیست؟

قائدی توانسته در این چند وقت اخیر بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و حتی کاندیدای حضور در تیم ملی نیز باشد. امیدوارم که مصدومیتش زیاد جدی نباشد زیرا که قائدی در این مدت حتی شانس آقای گلی نیز دارد و اگر همین روند خوبش را ادامه دهد حتما می‌تواند لژیونر نیز شود.

از عملکرد مجیدی در این مدت راضی بودید؟

پیش از دربی در تمرینات استقلال حضور یافتم و شرایط این تیم را خوب دیدم بازیکنان با انگیزه بالایی تمرین می‌کردند و نکته‌ای که برایم خیلی جالب بود این بود که بازیکنان بسیار رابطه خوبی با فرهاد داشتند و به نوعی او را قبول کرده‌اند. این مساله خودش یک نکته مثبت است امیدوارم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد نباید فراموش کنیم که استقلال دو بازی خوب را در پلی اف لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت پشت سر گذاشت و در دربی هم تا آخرین لحظات پیش بود.

در خصوص دربی صحبت کردید ارزیابی‌تان از آن بازی چیست؟

استقلال اگر بدشانس نبود می‌توانست برنده از زمین خارج شود پرسپولیس هیچ حرفی برای گفتن نداشت و دیدید که دو بار هم استقلال از حریف پیشی گرفت امیدوارم که داوری در آن بازی اشتباه نکرده باشد زیرا اکثر کارشناسان معتقدند که گل دوم پرسپولیس افساید بوده است

فکر می‌کنید استقلال بتواند مدعی لیگ برتر باشد؟

اگر بتوانند در بازی‌های باقی مانده امتیازات لازم را جمع آوری کنند کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود آبی‌پوشان شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و مهمترین مساله این است که این روند خوب ادامه داشته باشد. البته تیم‌های خوبی امسال در لیگ برتر ایران حضور دارند.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حجازی استقلال آتیلا حجازی استقلال حجازی مهدی قائدی ادامه داشته پیشکسوت استقلال روند خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد خیلی خوبی را در بازی با شمس‌آذر به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۰ مسلط به بازی بود اما متاسفانه در حالی که سه بر صفر از رقیب پیش بودند بازی را رها و به یک‌باره ۲ گل دریافت کردند!

وی افزود: به نظرم این تصور بین بازیکنان استقلال به وجود آمد که پیروز میدان شده‌اند و به همین دلیل برای دقایقی حریف را دست کم گرفتند. این اتفاق نباید تکرار شود. بازیکنان باید تا آخرین دقیقه بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در روزهایی که لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است، فدراسیون باید نظارت دقیق‌تری به این رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم از VAR استفاده کند.

موسوی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. الان بازی هر هفته برای این تیم حکم قهرمانی را دارد و استقلال باید بازی‌های آینده را با دقت و قدرت بیشتری پیگیری کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال به دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم نیز اشاره کرد و گفت:‌ بازی با تراکتور برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و در خانه حریف مسابقه حساسی را در پیش دارد و اگر بتواند این تیم را در تبریز شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: واگذاری استقلال اتفاق خوشایندی برای این تیم خواهد بود و به طور حتم بسیاری از مشکلات مالی آبی‌پوشان از بین خواهد رفت. مهم‌ترین اتفاق این واگذاری برطرف شدن مالکیت مشترک سرخابی‌ها بود و امیدوارم مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان صادر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد