Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: انتخابات یک امر مهم و سرنوشت ساز ملی و بین المللی است که اثرات جهانی و بازدارنده دارد و پشتوانه نظام و حاکمیت است.
به گزارش خبرگزاری آریا از پیشوا، حسین عباسی صبح شنبه در ششمین جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: با شروع فرصت قانونی تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره مجلس، فضای شهرستان رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته و در دوم اسفندماه مردم حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برگزاری انتخابات الزاماتی دارد و ضروری است جایگاه این رویداد مهم سیاسی و نقشی که در تعیین سرنوشت و اثرات ملی و بین‌المللی و در حوزه‌های مختلف دارد، برای مردم تبیین شود.
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: براساس قانون، وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات است و مفاد قانون تکالیفی را هم برای سایر دستگاه‌ها و نهادها مشخص کرده و همه در این امر مهم دخیل و اثرگذار هستند.
عباسی اظهار کرد: از ظرفیت های مختلف شهرستان به ویژه معتمدین و بزرگان برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات به کار گرفته شود.
وی افزود: مقام معظم رهبری همواره مردم را به حضور در صحنه‌های مختلف تشویق کردند و تلاش ما نیز در راستای تحقق منویات ولی امر مسلمین و اهداف متعالی نظام و برگزاری شایسته و مطلوب انتخابات است.
فرماندار شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: پیشگیری از جرایم انتخاباتی به عهده دستگاه قضا گذاشته شده که در پیشوا فرآیندهای آن طی شده و جلسات توجیهی را با نامزدها برگزار کردیم و قوانین و مصادیق جرایم برای آنها تبیین و تشریح شده است.
این مسوول گفت: طرح امنیت انتخابات تدوین و جلسات آن برگزار شد و با هماهنگی‌ ستاد امنیت انتخابات استان تهران مصوب شده و در این راستا شرح وظایف همه نهادهای نظامی و انتظامی مشخص شده و آمادگی لازم وجود دارد.
عباسی افزود: افزایش سطح رضایتمندی مردم با میزان مشارکت آنان در انتخابات همبستگی دارد و در این راستا، دستگاه های شهرستان دستاوردها و خدمات ارائه شده به مردم را بازگو نموده تا موجبات دلگرمی آنان فراهم شود.
فرماندار شهرستان پیشوا بیان داشت: انتخابات یک امر مهم و سرنوشت ساز ملی و بین المللی است که اثرات جهانی و بازدارنده دارد و پشتوانه نظام و حاکمیت است.
وی در پایان اظهار کرد: حضور افراد در پای صندوق های رای و میزان آرای ماخوذه، پشتیبانی مردمی نظام را نشان می‌دهد و اعداد و ارقام این حضور مورد تحلیل دوستان و دشمنان نظام قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات اثرات بین المللی بازدارنده دارد فرماندار شهرستان پیشوا ملی و بین المللی امر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت

مجید اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر از فوت مرد ۳۰ ساله‌ای در پی گازگرفتگی خبر داد و افزود: این حادثه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه در شهرک نقش جهان و به علت نشت گاز شهری رخ داده بود، که با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله مشکوک به گاز گرفتگی پیدا شد.

مسئول آتش نشانی پیشوا گفت: علت اصلی و دقیق فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبر 6089036

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت